CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Twoje obowiązki:
- Zarządzanie pracownikami: rekrutacja pracowników, przeprowadzanie rozmów O2O,motywowanie pracowników, przeprowadzanie okresowych ocen pracowniczych, delegowanie zadań, szkolenie pracowników.
- Odbywanie regularnych spotkań z kluczowymi klientami firmy.
- Zaangażowanie i ukierunkowywanie swojego zespołu na realizację celów.
- Pracowanie nad kreatywnymi i innowacyjnymi rozwiązaniami, które zapewnią ciągły rozwój.
- Asystowanie w prezentowaniu wszelkich zmian członkom zespołu.
Wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie na stanowisu Team Leadera.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
- Doświadczenie w pracy z systemami ERP.
- Doskonałe umiejętności interpersonalne, a także zdolność motywowania zespołu.
- Wykształcenie wyższe.
- Doskonałe umiejętności analityczne oraz orientacja na detale.
Co możemy zaoferować:
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Dodatkowe benefity pozapłacowe:prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport.
- Możliwość rozwoju w struktrukturach firmy i awansu na stanowiska menadżerskie.
- Możliwość kontynuacji kariery w międzynarodowej organizacji.
- Szansę na udział w nowych, interesujących wyzwaniach w przyjaznym środowisku.