Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    12 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Team Leader z językiem niemieckim

KS Service
lubelskie, Lublin
praca stacjonarna
2356 dni temu
Team Leader z językiem niemieckim
Lublin
Nr ref.: TLN/LUB/102017

OBOWIĄZKI

  • Kierowanie zespołem specjalistów oraz optymalizacja pracy zespołu
  • Wdrażanie i usprawnianie procesów
  • Realizowanie celów operacyjnych, jakościowych i sprzedażowych w powierzonych kontraktach
  • Dbanie o efektywność pracy zespołu
  • Współpraca z innymi działami firmy

WYMAGANIA

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum dwa lata doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem pracowników Call Center
  • Biegła znajomość języka niemieckiego oraz dobra znajomość języka angielskiego
  • Bardzo dobra znajomość obsługi MS Excel
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Wysoce rozwinięte zdolności interpersonalne, organizacyjne oraz przywódcze

OFERUJEMY

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę zmianową w godzinach pracy infolinii, od poniedziałku do piątku 7:00-20:00 oraz w soboty 10:00-18:00
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Wysokie premie miesięczne uzależnione od wyników zespołu
  • Bonusy pozapłacowe (min. opieka zdrowotna)
  • Szkolenie wdrażające do wykonywania powierzonych obowiązków
  • Szansę na rozwój zawodowy
  • Zatrudnienie w międzynarodowej, prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    12 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...