Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się w pierwszej dziesiątce polskiego rynku Agencji Pracy. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 800 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 20 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej Firmy, która jest wiodącym dostawcą oprogramowania, usług informacyjnych i wydawniczych skierowanych dla profesjonalistów z rynku prawnego, usług korporacyjnych, finansów, podatków, księgowości oraz HR prowadzimy rekrutację na stanowisko: Telefoniczny Konsultant ds. Obsługi Klienta
Do zakresu obowiązków na tym stanowisku należy:
- Pozyskiwanie nowych Klientów z segmentu Premium,
- Współpraca, opieka, doradztwo produktowe,
- Analiza potrzeb pod kątem pełnej oferty,
- Prezentacja pełnej oferty Firmy,
- Budowanie pozytywnego wizerunku Firmy.
Oczekujemy:
- Gotowości do rozpoczęcia pracy od początku listopada 2017,
- Wykształcenie minimum średnie,
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klienta,
- Znajomość obsługi komputera i programów Microsoft Office.
Oferujemy:
- Stałe, atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz prowizje,
- Umowa o pracę na pełny etat,
- Pracę od poniedziałku do piątku 08:00-16:00,
- Możliwość rozwoju,
- Niezbędne narzędzia do wykonywania tej pracy.
Dodatkowo osoba, która weźmie udział w spotkaniu z Pracodawcą, może wziąć udział w konkursie oraz otrzymać bon upominkowy o wartości 500 zł.