CEL PRACY kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, a także zgodności z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi; dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych; analiza i uzgadnianie zapisów księgowych w zakresie poszczególnych kont księgowych, w tym w...
Opis stanowiska sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, dekretowanie, kontrolowanie, wprowadzenie i zatwierdzanie w systemie finansowo-księgowym faktur sprzedaży, not obciążeniowych oraz dokumentów kosztowych, wystawianie kompensat należności i zobowiązań,...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
10 godz.
Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Zakres obowiązków: sporządzanie list płac dla pracowników; rozliczanie umów cywilno-prawnych; prowadzenie administracji personalnej; sporządzanie dokumentacji dla ZUS, PDOF, GUS; ewidencja i rozliczanie czasu pracy; sporządzanie raportów i analiz kadrowo – płacowych;
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Opis stanowiska: Wystawianie faktur sprzedaży; Obsługa systemu obiegu dokumentów; Koordynacja współpracy z zewnętrzna firmą naliczającą płace; Rozliczanie delegacji; Koordynacja dokumentacji dotyczącej środków trwałych; Wsparcie menadżerów w zakresie naliczania premii miesięcznych;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 12 000 zł brutto/mies.
11 godz.
Zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie dokumentów (głównie walutowych) rozliczanie wydatków pracowniczych, w tym delegacji; rozliczanie kart służbowych; kontrola dokumentów pod kątem formalnym i rachunkowym; przygotowywanie płatności w systemie SDD; księgowanie wyciągów...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
13 godz.
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów źródłowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi Analiza i uzgadnianie kont księgowych Prowadzenie pełnej księgowości spółki z Grupy, w tym ewidencji środków trwałych i wartości...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
13 godz.
Twój zakres obowiązków Poniżej znajdziesz opis zadań, jakie na co dzień czekają na naszych członków zespołu w obszarze GL. Jeśli czujesz, że posiadasz mniejsze lub większe doświadczenie w realizacji poniższych czynności – nie wahaj się i wyślij do nas swoje CV! Znajdziemy dla...
Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Toruń
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Księgowanie faktur, wyciągów bankowych oraz innych dokumentów księgowych; Księgowanie dokumentów magazynowych; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; Uzgadnianie sald kontrahentów; Sporządzanie raportów o stanie należności i...
CEL PRACY kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, a także zgodności z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi; dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych; analiza i uzgadnianie zapisów księgowych w zakresie poszczególnych kont księgowych, w tym w...
Opis stanowiska sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, dekretowanie, kontrolowanie, wprowadzenie i zatwierdzanie w systemie finansowo-księgowym faktur sprzedaży, not obciążeniowych oraz dokumentów kosztowych, wystawianie kompensat należności i zobowiązań,...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
10 godz.
Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Zakres obowiązków: sporządzanie list płac dla pracowników; rozliczanie umów cywilno-prawnych; prowadzenie administracji personalnej; sporządzanie dokumentacji dla ZUS, PDOF, GUS; ewidencja i rozliczanie czasu pracy; sporządzanie raportów i analiz kadrowo – płacowych;
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Opis stanowiska: Wystawianie faktur sprzedaży; Obsługa systemu obiegu dokumentów; Koordynacja współpracy z zewnętrzna firmą naliczającą płace; Rozliczanie delegacji; Koordynacja dokumentacji dotyczącej środków trwałych; Wsparcie menadżerów w zakresie naliczania premii miesięcznych;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 12 000 zł brutto/mies.
11 godz.
Zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie dokumentów (głównie walutowych) rozliczanie wydatków pracowniczych, w tym delegacji; rozliczanie kart służbowych; kontrola dokumentów pod kątem formalnym i rachunkowym; przygotowywanie płatności w systemie SDD; księgowanie wyciągów...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
13 godz.
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów źródłowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi Analiza i uzgadnianie kont księgowych Prowadzenie pełnej księgowości spółki z Grupy, w tym ewidencji środków trwałych i wartości...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
13 godz.
Twój zakres obowiązków Poniżej znajdziesz opis zadań, jakie na co dzień czekają na naszych członków zespołu w obszarze GL. Jeśli czujesz, że posiadasz mniejsze lub większe doświadczenie w realizacji poniższych czynności – nie wahaj się i wyślij do nas swoje CV! Znajdziemy dla...
Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Toruń
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Księgowanie faktur, wyciągów bankowych oraz innych dokumentów księgowych; Księgowanie dokumentów magazynowych; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; Uzgadnianie sald kontrahentów; Sporządzanie raportów o stanie należności i...