Najnowsze oferty pracy

  • Szef Zmiany w Recepcji (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Twoja misja Twoją misją będzie zapewnienie skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez wspieranie kierownika recepcji w zarządzaniu zespołem, zapewnienie spełniania standardów marki i udział w szkoleniu personelu recepcji w tym zakresie.
Zobacz więcej ofert pracy

Zastępca Kierownika Recepcji

Orbis S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2494 dni temu

SOFITEL WARSAW VICTORIA

Zastępca Kierownika Recepcji
OSOBOWOŚĆ I UMIEJĘTNOŚCI

Jeśli:
Czujesz się kimś wyjątkowym
Dzielisz naszą pasję gościnności
Nie ustajesz w swoim rozwoju
Masz odwagę pójść dalej
Czujesz w sobie ducha zdobywcy
Jesteś innowacyjny
Jesteś otwarty na naukę
dołącz do NAS!

TWOJA MISJA

W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia i wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem. Będziesz poszukiwał rozwiązań które w najlepszy sposób zapewnią satysfakcję gości i pracowników, Twoim zadaniem będzie koordynacja pracy pracowników recepcji, przestrzeganie standardów marki Sofitel i udział w szkoleniu personelu recepcji w tym zakresie.

NASZE OCZEKIWANIA
  • Masz doświadczenie w pracy w hotelowej recepcji
  • Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim
  • Znajomość systemu recepcyjnego Opera będzie dodatkowym atutem
  • Potrafisz pracować z innymi, dążyć do osiągnięcia wspólnego celu
  • Potrafisz bardzo dobrze zorganizować pracę własną i pracę zespołu
  • Umiesz samodzielnie rozwiązywać problemy i podejmować decyzje
  • Potrafisz pracować w warunkach podwyższonego stresu
  • Jesteś dyspozycyjny
JAK O CIEBIE ZADBAMY
  • Zapewnimy Ci pracę w profesjonalnym zespole w prestiżowym hotelu
  • Pomożemy rozwijać się poprzez udział w szkoleniach i toczących się  projektach
  • Umożliwimy rozwój zawodowy w największej sieci hoteli w Polsce oraz w międzynarodowej grupie Accor.
  • Otrzymasz szereg benefitów socjalnych w tym prywatną opiekę medyczną, możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego i dofinansowania karty sportowej.
Ref.nr: 2017/06/07/SWV/FO
www.hotelovekariery.pl
 

Poznaj

Accor

Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.

Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.

Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.

Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.

Podobne oferty

  • Szef Zmiany w Recepcji (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Twoja misja Twoją misją będzie zapewnienie skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez wspieranie kierownika recepcji w zarządzaniu zespołem, zapewnienie spełniania standardów marki i udział w szkoleniu personelu recepcji w tym zakresie.