POSZUKUJEMY
OSOBY DO PRACY W GDAŃSKU
NA STANOWISKO:
Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta ds. Dostaw
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy w dziale związanym ze sprzedażą i/ lub z obsługą klienta
- Umiejętność współpracy z klientem i zdolności negocjacyjne
- Umiejętność analizy danych i bardzo dobrej organizacji pracy
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników będzie dodatkowym atutem
- Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
- Mile widziane wykształcenie wyższe
- Umiejętność prowadzenia samochodu – prawo jazdy kat. B (wymagana praktyka)
- Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów i wyników oraz realizacji określonych celów
Oferujemy:
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
- Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
- Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego.
Aplikacje z dopiskiem w tytule maila/ na kopercie: „Z-CA KIER. DOK DS. DOSTAW GDAŃSK_A”.
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.