W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.
Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby.
Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej.
W związku z dynamicznym rozwojem działalności w Polsce nasz klient poszukuje sprawnej i doświadczonej osoby, która dobrze porusza się w szeroko pojętej dziedzinie finanów, księgowości i kontrolingu.
Informacje o kliencie
Nasz klient to firma międzynarodowa zatrudniająca ponad 700 osób, obecna w ponad 20 krajach. Organizacja, która aktywnie rozwija, produkuje i sprzedaje innowacyjne produkty i usługi zwiększające wydajność, bezpieczeństwo, a także sprawność w sektorach takich jak transportowy, rolny i budowlany.
Opis stanowiska
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych deklaracji podatkowych w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych oraz podatku VAT, z włączeniem elektronicznego pliku JPK (SAF)
- Realizacja pozostałych obowiązków publicznoprawnych spółki w zakresie sprawozdawczości statystycznej GUS monetarnej (NBP), ubezpieczeń społecznych (ZUS) oraz ochrony środowiska
- Kontrola i nadzór nad zakupami, realizacja płatności, uzgadnianie warunków i cen, uzgadnianie i potwierdzenia sald z dostawcami
- Kontrola i zapewnienie płynności finansowej spółki w zakresie terminowej realizacji płatności
- Przygotowywanie raportów do centrali oraz analiz i zestawień wg aktualnego zapotrzebowania
- Sporządzenie rocznego bilansu (procedury zamknięcia roku dla celów korporacyjnych i polskich)
- Nadzów i udział w przygotowywaniu dokumentacji cen transferowych
- Przygotowywanie dokumentacji prawnej dot. zatwierdzenia sprawozdań finansowych i zmian w zarządzie
- Prowadzenie spraw pracowniczych - przygotowywanie umów o pracę i aneksów i prowadzenie akt osobowych
- Organizacja i przeprowadzanie procesów rekrutacji
- Administrowanie systemem BaaN w zakresie prawidłowości przebiegu operacji gospodarczych i ich aktualności
- Organizacja księgowości, obsługi prawnej i w zakresie spraw pracowniczych dla spółki na terenie Republiki Czeskiej i bieżący kontakt z biurem rachunkowym w Czechach, kontrola rozliczeń, obciążeń, realizacja płatności
- Przygotowywanie rocznych budżetów dla spółek
Profil kandydata
- Wyższe wykształcenie ekonomiczne (finanse/księgowość)
- Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
- Doskonała znajomość zagadnień polskiej rachunkowości finansowej i zarządczej
- Doświadczenie w budżetowaniu oraz raportowaniu
- Mile widziany Certyfikat ACCA / Kwalifikacje biegłego rewidenta lub licencja Ministerstwa Finansów
- Bardzo dobre umiejętności analitycznego myślenia oraz syntetycznego przedstawiania zadań i celów działania
Świadomość kosztowa - Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy
- Samochód służbowy
- Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę pełny etat)
- Korzystne wynagrodzenie terminowo wypłacane
- Miłą atmosferę i dobre warunki pracy
- Dodatki motywacyjne
- Możliwość podniesienia kwalifikacji
- Pakiet socjalny
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.