Administrator w Dziale Wsparcia Technicznego

Hemmersbach Central Support Spółka z o.o. Sp. k.

Bielany Wrocławskie

10 dni temu

Mamy 4000 stałych pracowników w ponad 40 oddziałach na całym świecie. Umożliwiamy liderom branży IT dostarczanie Device as a Service w 190+ krajach. DaaS łączy w jednej umowie prawo do korzystania ze sprzętu, oprogramowania oraz jego serwis i wymianę za opłatą zależną od ilości urządzeń.

Administrator w Dziale Wsparcia Technicznego
Bielany Wrocławskie
zadania:
  • Monitorowanie i aktualizowanie incydentów w systemie ticketowym
  • Weryfikacja poprawności danych w systemie wewnętrznym
  • Bieżąca walidacja i analiza danych zawartych w zgłoszeniach zgodnie z przyjętymi procedurami
  • Współpraca z inżynierami oraz lokalnymi zespołami wsparcia
  • Utrzymanie pozytywnych relacji z klientem
wymagamy:
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
  • Znajomość MS Office (szczególnie Excel i Outlook)
  • Umiejętność analizy danych
  • Proaktywne podejście do pracy oraz gotowość do przejmowania nowych zadań
  • Chęć zdobywania nowej wiedzy i umiejętności
  • Gotowość do pracy na zmiany w systemie 24/5

DODATKOWE UMIEJĘTNOŚCI:

  • Wykształcenie techniczne
  • Znajomość branży IT
oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT
  • Jednozmianowy tryb pracy od poniedziałku do piątku
  • Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku o płaskiej strukturze organizacyjnej
  • Możliwość realnego wpływu na rozwój firmy i wdrażania własnych pomysłów
  • Buddy program, gruntowe wdrożenie do stanowiska i wsparcie w realizacji zadań
  • Szkolenia językowe
  • Inne udogodnienia jak: darmowy dojazd z centrum Wrocławia, parking, kawa itp.
  • Pakiet dofinansowanych benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe dla pracownika i jego najbliższych, dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy
  • Wsparcie naszych społecznych projektów jak: Hemmersbach Rhino Force, dzięki której pomagamy środowisku oraz Kid's Family, gdzie wspieramy i pomagamy dzieciom, które żyją w trudnych warunkach na całym świecie

Poznaj

Hemmersbach Central Support Spółka z o.o. Sp. k.

Why us?

We are one of the leading providers of the IT services in the world. Numbers do not lie – we already have 38 subsidiaries all around the world and operate in over 190 through our network of subcontractors. We employ over 3500 people around the world, which makes our work setting a truly international one.

In Poland, you can find our offices in Bielany Wrocławskie, Wrocław, Katowice, and Warsaw. Our shared services offices support colleagues and sub-contractors in such areas as HR, finance, administration, project management, customer support, hardware maintenance, supply chain, logistics and plenty more. We are also specialists in servicing IT hardware for the top players in the industry.

Recruiting process

StepPre-selection of candidates
StepPhone interview
StepFace to face / Skype interview
StepDecision and offer

Testimonials


Robert

PMO Administrator, Bielany Wrocławskie

I fully recommend applying to Hemmersbach because it is a company in which you are able to gather your first valuable and important IT experience. This is a really good option for people who have just started their IT career.

The best thing about the company is the possibility for young people to develop and fundamentally widen their skillset. This is especially important in the IT field. I also like the atmosphere and companionship from my colleagues, which I've had since the very first day of my work in Hemmersbach.

Ola

HR Analyst, Katowice

Friendly atmosphere, supportive colleagues and leaders. Knowledge sharing environment, the place you can always ask for support/advice.
Well prepared onboarding process with Buddy assignment. Benefits (private healthcare, insurance, and multisport card) available from the first (trial) employment contract.

Read more

Poznaj stanowisko: Pracownik help desk 
Praca na stanowisku pracownik help desk związana jest z obsługą klienta (zarówno połączeń przychodzących, jak i wychodzących). Do codziennych obowiązków zatrudnionej osoby należy odpowiadanie na zapytania klientów, wsparcie serwisowe, instalowanie sieci telefonicznych i komputerowych. Osoba pracująca na stanowisku pracownik help desk musi posiadać wykształcenie ...
Praca Pracownik help desk