Analityk zgłoszeń serwisowych z językami obcymi

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DACOMET Dariusz Kaczmarek & Andrzej Spychalski Sp.j.

Bydgoszcz

28 dni temu

Jesteśmy firmą telekomunikacyjną obecną na rynku od 1993 roku. Realizujemy projekty dla firmy Nokia – lidera nowoczesnych technologii. Wieloletnie doświadczenie oraz profesjonalne i rzetelne podejście do powierzonych zadań sprawiają, że firma może zaoferować szeroki wachlarz usług świadczonych na najwyższym poziomie. Wspieramy klientów w zakresie analiz i testów, rozwoju oprogramowania, zarządzania infrastrukturą, integracji i utrzymania systemów oraz procesów produkcyjnych. Nasz zespół wsparcia technicznego codziennie obsługuje klientów zagranicznych na całym świecie. Naszym celem jest zapewnienie klientowi wsparcia w osiąganiu celów biznesowych.

Analityk zgłoszeń serwisowych z językami obcymi
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Zadania:
  • Utrzymanie i rozwój dobrych kontaktów z klientem,
  • Rejestracja zgłoszeń przychodzących w systemie oraz przekazywanie ich do realizacji,
  • Monitorowanie zgodności obsługi zgłoszenia,
  • Koordynowanie przebiegu i raportowanie w systemie przebiegu realizacji zgłoszenia,
  • Rejestracja opinii klientów dotyczącej jakości serwisu świadczonego przez firmę.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Dobra znajomość języka niemieckiego,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
  • Dokładność i sumienność.
Oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, premię kwartalną, bonusy na karty sodexo,
  • Pizza day, spotkania integracyjne,
  • Taxi card,
  • Szkolenie wstępne (w ramach umowy o pracę), przed rozpoczęciem pracy na stanowisku,
  • Możliwość pracy zdalnej po wdrożeniu na stanowisko,
  • Możliwość doskonalenia umiejętności językowych poprzez codzienny kontakt z klientem,
  • Międzynarodowe środowisko pracy w firmie o zasięgu globalnym,
  • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta