Miejsce pracy: ul. Krakowiaków 46, 02-255 Warszawa (The Park Warsaw)
Umowa o pracę na zastępstwo na ok. 1,5 roku*
-
Koordynowanie projektów Customer Experience w skali europejskiej, polegających na analizie informacji zwrotnej od klientów oraz interesariuszy wewnętrznych, celem proponowania usprawnień w procesach i obsłudze klientów;
-
Stała współpraca z liderami linii biznesowych celem konsultacji oraz koordynowania działań w ramach wdrażanych usprawnień i projektów;
-
Przeprowadzanie szkoleń z zakresu wdrażanych projektów dla pracowników CEMEX w Europie;
-
Projektowanie i koordynowanie komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej budującej kulturę nastawioną na doskonałą obsługę klientów w Europie;
-
Uczestnictwo w procesach: NPS oraz CEx KPIs;
-
Przygotowywanie prezentacji oraz raportów dla kadry zarządczej w Europie;
-
Bliska współpraca z zespołami: Analitycznymi, ds. Procesów oraz Nowych Technologii oraz Marketingu strategicznego i Komunikacji, celem wypracowywania wspólnych rozwiązań biznesowych
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, marketing, ekonomia),
- Minimum 3-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w dużej firmie,
- Doświadczenie w zakresie: standardów obsługi klientów, optymalizacji procesów, zarządzania projektami, efektywnej komunikacji,
- Dobra organizacja pracy własnej,
- Bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office (szczególnie MS Excel),
- Bardzo dobra znajomość specjalistycznego języka angielskiego w mowie i piśmie (codzienna współpraca z interesariuszami anglojęzycznymi).
- Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów,
- Orientacja na klienta i umiejętności budowania długofalowych relacji,
- Samodzielność, inicjatywa i proaktywność w działaniu,
- Otwartość na zmiany i gotowość do podejmowania nowych wyzwań,
- Kreatywność oraz umiejętność stosowanie technik typu „design thinking”.
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu;
- Konkurencyjne wynagrodzenie w ramach umowy o pracę;
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i zdobywania doświadczenia w międzynarodowym środowisku;
- Pracę w ambitnym i twórczym zespole (zespół międzynarodowy);
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń (m.in. Pakiet Rozszerzony w LUXMED, Karta FitProfit, Bonusy Świąteczne, Nagrody za osiągnięcia, itp.)
*W związku z dynamicznym rozwojem obszarów powiązanych z Marketingiem w CEMEX, istnieje możliwość przyszłego rozwoju kariery w strukturach naszej firmy.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania