TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, od ponad 10 lat zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego, w szczególności w rekrutacji specjalistów IT.
Naszym Klientem jest jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie Fundacji, która zrzesza prawników, zajmujących się ochroną środowiska. Dzięki połączeniu prawa, nauki i polityki publicznej mierzą się z największymi problemami środowiska naturalnego na całym świecie, tworząc globalne rozwiązania.
Helpdesk Specialist (pierwsza i druga linia wsparcia)
MIASTO Warszawa
Nr ref.: 42750#20120057
Zakres obowiązków:
- Będziesz pracować pod nadzorem Kierownika IT
- Bycie pierwszym punktem kontaktowym i zapewnianie wsparcia wszystkim pracownikom we wszystkich biurach w zakresie zapytań informatycznych, aby zapewnić sprawne działanie naszych systemów i pomagać kierownikowi IT i administratorowi systemu w ogólnym działaniu systemów IT
- Podstawowe rozwiązywanie problemów informatycznych, w tym telefonów, laptopów, urządzeń mobilnych, sprzętu konferencyjnego i drukarek
- Codzienne monitorowanie pulpitu pomocy technicznej IT
- Konfiguracja nowych kont pracowników w systemach IT, przygotowanie nowych stanowisk startowych i urządzeń
- Zapewnianie oboardingu IT i szkolenia dla początkujących
- Codzienne monitorowanie i konserwacja wszystkich urządzeń IT używanych przez personel
- Przejęcie odpowiedzialności za kwestie wsparcia i staranie się o zamknięcia, upewniając się, że procedury są przestrzegane, z eskalacją bardziej złożonych zapytań, jeśli to konieczne
- Pomoc w instalacji, konfiguracji i wdrażaniu nowego i istniejącego sprzętu i oprogramowania
- Aktualizacja rekordu zasobów IT i innej dokumentacji
- Wspieranie zespół IT za pomocą systematycznych ulepszeń i innych zadań doraźnych, gdy jest to wymagane
Wymagania:
- Doświadczenie w roli obsługi klienta, w pomaganiu współpracownikom / użytkownikom lub na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów IT
- Dobra znajomość infrastruktury Microsoft, takiej jak Active Directory i Microsoft Exchange.
- Znajomość obsługi stacjonarnych systemów operacyjnych (Microsoft Windows 10)
- Doświadczenie z produktami Microsoft Office (2016-2019), w tym pocztą e-mail Outlook i kalendarzem
- Doświadczenie z podstawową infrastrukturą sieciową (DHCP, DNS, przełączniki i zapora)
- Płynny język polski i angielski
- Rzetelność i dotrzymywanie terminów
- Doskonałe umiejętności interpersonalne, umożliwiające budowanie pozytywnych relacji oraz pracę zespołową
Dodatkowe atuty:
- Doświadczenie w pracy w organizacji charytatywnej, organizacji non-profit lub środowisku prawnym
- Znajomość obsługi i administrowania Microsoft SharePoint
- Znajomość technologii wirtualizacji, w szczególności Hyper-V
- Doświadczenie z VOIP i systemami wideokonferencyjnymi
- Doświadczenie z serwerowymi systemami operacyjnymi (Microsoft Windows 2016)
Oferujemy:
- Wieloletnią współpracę
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Wynagrodzenie na poziomie 5 000 - 8 000 zł brutto
- Współpracę na podstawie umowy o pracę
- Na czas Covid19 onboarding online oraz pracę hybrydową
- Elastyczne godziny pracy z core hours 10:00 - 16:00
- Pracę dla renomowanej, globalnej fundacji, uznanej na całym świecie
- Fantastyczną atmosferę
- Dodatkowe dni wolne w ciągu roku, przyznawane okazjonalnie (np. Święto Dziękczynienia, czy w tym roku dodatkowy dzień na odwiedzanie grobów bliskich w związku z Dniem Zmarłych)
- Dynamiczny proces rekrutacyjny:
- e-mail z assesment'em (link do formularza)
- Spotkanie online w języku angielskim z Administratorem Systemu
- Spotkanie online z IT Managerem z Belgii