Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.
- Administrowanie narzędziem systemu ocen pracowniczych, monitorowanie działania systemu informatycznego i zapewnienie wsparcia użytkownikom;
- Administrowanie procesem dofinansowania do nauki języków obcych;
- Aktualizowanie rejestru bazy dokumentów w Intranecie.
- Posiadasz wykształcenie średnie;
- Jesteś osobą skrupulatną i dokładną;
- Wyróżnia Cię samodzielność i dobra organizacja pracy;
- Terminowo i skutecznie realizujesz cele;
- Znasz cyfrowe narzędzia pracy (mile widziana znajomość Google Workspace).
- Zatrudnienie w oparciu na umowę zlecenie;
- Możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia w pracy w organizacji procesów szkoleniowych;
- Dogodny dojazd do biura - Centrala mieści się przy drugiej linii metra;
- Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska.
Poznaj
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Firma Leroy Merlin rozpoczęła działalność w roku 1923 we Francji. Od 1979 jest stowarzyszona z rodzinną grupą finansową Association Familiale Mulliez (AFM). W 2006 r. z firm branży budowlanej, które należały do AFM, utworzono GROUPE ADEO. Obecnie jest to drugi w Europie i czwarty na świecie dystrybutor w tej branży.