Akademia ServiceNOW
Czy wiesz, że kompetencje w obszarze ServiceNOW są aktualnie jednymi z najbardziej pożądanych na rynku? Dołącz do wyjątkowego grona ekspertów i wzbogać posiadaną już wiedzę. W trakcie trwającej miesiąc Akademii online prowadzonej przez naszych ekspertów poznasz tajniki tej platformy. Jeśli pomyślnie przyswoisz omawiany w jej trakcie materiał, nie tylko dołączysz do grona naszych pracowników, ale także otrzymasz wartościowy voucher, który umożliwi Ci zdobycie certyfikacji ServiceNOW Certified System Administrator.
Kogo szukamy?
10 ambitnych ludzi, którym nie są obce tajniki świata IT. Jeśli chciałbyś nabyć nowe kompetencje i zdobyć pracę, która umożliwi Ci praktyczny rozwój, szukamy właśnie Ciebie!
Aplikuj jeśli:
- interesujesz się nowoczesnymi technologiami,
- jesteś nastawiony na rozwój i zdobywanie nowej, praktycznej wiedzy,
- masz doskonałą umiejętność analitycznego myślenia i innowacyjne pomysły,
- potrafisz pracować w grupie,
- programowanie to twoja pasja,
- znasz język angielski na poziomie bardzo dobrym,
- znasz: JavaScript, Javę, C#, C++, PowerShell lub VBA.
W ramach Akademii ServiceNOW oferujemy Ci:
- Wstępne szkolenie z platformy ServiceNOW przedstawiające jej możliwości,
- Bezpłatne 2-dniowe szkolenie online, przygotowane przez ekspertów z ServiceNOW,
- Cykl 5 webinarów, w trakcie których pogłębisz swoją wiedzę na temat platformy,
- Możliwość sprawdzenia nabytej wiedzy podczas praktycznego egzaminu końcowego.
Wszystkie szkolenia odbędą się w listopadzie i będą prowadzone w godzinach popołudniowych.
Dla osób, które pozytywnie zakończą Akademię ServiceNOW:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w zespole developerów,
- Voucher umożliwiający zdobycie certyfikacji ServiceNOW - Certified System Administrator, a także dodatkowe szkolenia wewnętrzne,
- Pracę przy ciekawych, rozwojowych projektach dla zagranicznych klientów,
- Dodatkowe benefity: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dostęp do platformy benefitowej i wiele innych.
.
Capgemini Business Services employs over 4,500 specialists in offices located in Krakow and Katowice. Business Services department is providing customers around the world innovative solutions services in 30 different languages in the areas of finance and accounting, banking operations, procurement, business processes supply chain management, market research and analytics, HR processes management, customer care, and marketing services. Currently, the main focus is laid on business process consulting and transformation, especially in the area of financial services, with the application of advanced solutions in the field of intelligent automation.
Cloud Infrastructure Services since the establishment of the very first service center in Krakow in 2004 have achieved great success and grown rapidly. In 2006 another center in Katowice was opened, in 2012 in Opole, and 2019 in Lublin. Today, a team of nearly 2,400 professionals delivers IT services to clients around the world in 20 languages. Cloud Infrastructure Services cover several fields of expertise, including cloud computing, design, creation, testing and implementation of IT solutions, IT project management, IT infrastructure support and transformation services, application management, ITIL service management, multilingual customer service.