Miejsce pracy: Warszawa (The Park ul. Krakowiaków 46)
Współpraca w oparciu o umowę o pracę
- Koordynowanie oraz udział w projektach ukierunkowanych na rozwój i optymalizację Łańcucha Dostaw w Regionie EMEAA,
- Identyfikacja szans biznesowych w zakresie rozwoju usług logistycznych dla klientów trzecich oraz tworzenie planów biznesowych,
- Kontrola oraz optymalizacja wyniku finansowego w obszarze usług logistycznych,
- Analiza wybranych wskaźników oraz ich wpływu na koszty logistyczne,
- Rozwój procesów oraz narzędzi optymalizujących działanie Pionu Supply Chain EMEAA.
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne (Ekonomia, Finanse, Zarządzanie, Logistyka),
- Minimum 3 lat doświadczenia zawodowego w obszarach: finansowych, w tym kontroli/analizy wyniku operacyjnego, koordynacji projektów biznesowych lub rozwoju biznesu,
- Wysokie umiejętności analityczne, w tym znajomość narzędzi analitycznych,
- Znajomość procesów biznesowych oraz narzędzi wspierających procesy decyzyjne,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, w tym biznesowego, w mowie i piśmie,
- Zaawansowana umiejętność prezentowania projektów, danych i raportów przy wykorzystaniu m. in. MS PowerPoint, Power BI lub Tableau.
- Umiejętność zarządzania projektami wg. metodologii Agile,
- Zdolności komunikacyjne, pozyskiwania i przetwarzania informacji,
- Nastawienie na realizację zadań oraz konsekwencja w dążeniu do celów,
zarówno krótko-, jak i długoterminowych, - Samodzielność, inicjatywa i proaktywność w działaniu.
- Praktyczne doświadczenie w rozwijaniu projektów biznesowych w międzynarodowym środowisku,
- Możliwość bliskiej współpracy z operacjami logistycznymi w Regionie EMEAA,
- Szansa na rozwój kariery w międzynarodowej firmie o uznanej na całym świecie marce,
- Stabilne zatrudnieniew oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych (prywatna opieka medyczna, dodatkowy dzień wolny- Barbórka, dostęp do platformy e-learningowej, karta rekreacyjno- sportowa i wiele innych).
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania