Ogłoszenie numer: 2682612, z dnia 2019-10-01
Klient portalu Praca.pl
Archiwista
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- prowadzenie archiwum dokumentów Spółki zgodnie z obowiązującą procedurą
- włączanie dokumentów do zasobu archiwalnego
- wprowadzanie danych opisujących dokumenty
- opisywanie i katalogowanie dokumentacji
- udostępnianie archiwizowanych dokumentów zgodnie z obowiązującą procedurą
- prowadzenie rejestru wypożyczeń
- Inwentaryzacja i uzupełnianie dokumentacji archiwalnej
- tworzenie bazy danych archiwum elektronicznego (digitalizacja)
- współpraca merytoryczna przy projektach aktualizacji wewnętrznych procedur kancelaryjnych i archiwizacyjnych
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
- skanowanie oraz kserowanie dokumentacji
- weryfikacja prawidłowości i czytelności elektronicznych kopii dokumentów po zeskanowaniu
Wymagania
- doświadczenie w pracy przy archiwizacji dokumentów
- wykształcenie min. średnie, mile widziane w zakresie archiwizacji dokumentów
- doskonała organizacji pracy własnej, systematyczność oraz odpowiedzialność za powierzone zadania, umiejętność ustalania priorytetów
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- mile widziana komunikatywna znajomość j. angielskiego
Oferujemy
- umowa o pracę (pełen etat)
- możliwość rozwoju i samorealizacji
- owocowe środy
- atrakcyjny pakiet socjalny
- darmowe kursy językowe (online)
- wynajem samochodów na stawkach pracowniczych w Polsce i zagranicą
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.