Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracyjnych (Archiwum)

    PwC   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    1 dni
    Twoja przyszła rola: archiwizowanie dokumentów, wydawanie pracownikom poczty oraz dokumentów archiwalnych, koordynowanie procesu obiegu dokumentów wewnątrz firmy, dbanie o poprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonego obszaru, współpraca z dostawcami zewnętrznymi, realizacja...
  • Asystent ds. Refundacji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent
    2 dni
    Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
  • Asystent ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent
    2 dni
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych. Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
Zobacz więcej ofert pracy

Archiwista

Archiwum Państwowe w Bydgoszczy
Inowrocław
praca stacjonarna
1309 dni temu
Archiwum Państwowe w Bydgoszczy
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Archiwista
Miejsce pracy: Inowrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 66717

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem,
- praca wymaga wysiłku fizycznego w związku z przenoszeniem akt,
- kontakt z kurzem,
- praca z klientem.
Otoczenie organizacyjno – techniczne miejsca pracy:
- praca z materiałami archiwalnymi,
- możliwy kontakt z czynnikiem alergennym,
- okresowo praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- budynek Oddziału Archiwum przy ul. G. Narutowicza 58 nie posiada windy i nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym z instrukcją kancelaryjną.
  • Wykonywanie prac w zakresie opracowania, porządkowania i ewidencjonowania zasobu Oddziału w dostępnych bazach komputerowych i systemach teleinformatycznych.
  • Załatwianie kwerend przydzielonych przez kierownika Oddziału.
  • Przekazywanie pracownikom informacji i pism wpływających zgodnie z dyspozycjami Dyrektora i kierownika oraz prowadzenie terminarza.
  • Prowadzenie listy obecności (wpisywanie dni wolnych, urlopów itp.) oraz zeszytów wyjść prywatnych i służbowych.
  • Udzielanie informacji ustnych i pisemnych o miejscach przechowywania dokumentacji osobowo-płacowej.
  • Pomoc w obsłudze czytelni.
  • Wykonywanie innych zadań i poleceń Dyrektora Archiwum Państwowego i kierownika oddziału w Inowrocławiu wynikających z charakteru zatrudnienia.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku administracyjno-biurowym związanym z zarządzaniem dokumentacją
  • Ukończony kur kancelaryjno – archiwalny lub inny dotyczący zasad prowadzenia biurowości.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
  • Umiejętność obsługi komputera MS Office (Word, Excel).
  • Umiejętność posługiwania się Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie systemów informatycznych obowiązujących w archiwach państwowych (Zosia i EZD).
  • Bierna znajomość języka niemieckiego – neografia – znajomość umożliwiająca czytanie i rozumienie literatury przedmiotu ( tym czytanie rękopisów).
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracyjnych (Archiwum)

    PwC   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    1 dni
    Twoja przyszła rola: archiwizowanie dokumentów, wydawanie pracownikom poczty oraz dokumentów archiwalnych, koordynowanie procesu obiegu dokumentów wewnątrz firmy, dbanie o poprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonego obszaru, współpraca z dostawcami zewnętrznymi, realizacja...
  • Asystent ds. Refundacji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent
    2 dni
    Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
  • Asystent ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent
    2 dni
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych. Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.