Archiwum Państwowe w Bydgoszczy
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Archiwista
Miejsce pracy: Inowrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 66717
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem,
- praca wymaga wysiłku fizycznego w związku z przenoszeniem akt,
- kontakt z kurzem,
- praca z klientem.
Otoczenie organizacyjno – techniczne miejsca pracy:
- praca z materiałami archiwalnymi,
- możliwy kontakt z czynnikiem alergennym,
- okresowo praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- budynek Oddziału Archiwum przy ul. G. Narutowicza 58 nie posiada windy i nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym z instrukcją kancelaryjną.
- Wykonywanie prac w zakresie opracowania, porządkowania i ewidencjonowania zasobu Oddziału w dostępnych bazach komputerowych i systemach teleinformatycznych.
- Załatwianie kwerend przydzielonych przez kierownika Oddziału.
- Przekazywanie pracownikom informacji i pism wpływających zgodnie z dyspozycjami Dyrektora i kierownika oraz prowadzenie terminarza.
- Prowadzenie listy obecności (wpisywanie dni wolnych, urlopów itp.) oraz zeszytów wyjść prywatnych i służbowych.
- Udzielanie informacji ustnych i pisemnych o miejscach przechowywania dokumentacji osobowo-płacowej.
- Pomoc w obsłudze czytelni.
- Wykonywanie innych zadań i poleceń Dyrektora Archiwum Państwowego i kierownika oddziału w Inowrocławiu wynikających z charakteru zatrudnienia.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku administracyjno-biurowym związanym z zarządzaniem dokumentacją
- Ukończony kur kancelaryjno – archiwalny lub inny dotyczący zasad prowadzenia biurowości.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Umiejętność obsługi komputera MS Office (Word, Excel).
- Umiejętność posługiwania się Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie w zakresie systemów informatycznych obowiązujących w archiwach państwowych (Zosia i EZD).
- Bierna znajomość języka niemieckiego – neografia – znajomość umożliwiająca czytanie i rozumienie literatury przedmiotu ( tym czytanie rękopisów).