Ogłoszenie numer: 2037200, z dnia 2018-08-16
Klient portalu Praca.pl
Dynamicznie rozwijająca się firma, działająca w zakresie usług oraz eksportu maszyn i urządzeń dla przemysłu górniczego, energetycznego i ciepłownictwa na rynku polskim, Europy Wschodniej i Azji poszukuje do oddziału w Zabrzu osoby na stanowisko:
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Zabrze
Opis stanowiska
- Kompleksowa obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu Biura Zarządu,
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i korespondencji,
- Prowadzenie centralnego rejestru korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej oraz tematów realizowanych przez Spółkę,
- Wsparcie organizacyjne oraz administracyjne pracy Zarządu,
- Przygotowywanie dokumentów kadrowych, współpraca z biurem rachunkowym, kancelarią prawną i innymi instytucjami,
- Dbanie o wizerunek firmy, obsługę biura, przyjmowanie Gości / Klientów firmy,
- Inne zadania zlecone przez Zarząd,
- Współpraca z pozostałymi działami.
Wymagania
- Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
- Biegła znajomość języka rosyjskiego w mowie i piśmie będzie atutem,
- Co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu biura lub sekretariatu,
- Wykształcenie wyższe, preferowane techniczne,
- Doświadczenie w prowadzeniu współpracy handlowej z klientami zagranicznymi, w zakresie prowadzenia korespondencji handlowej, jak i negocjacji oraz uzgodnień w zakresie wymogów technicznych i technologicznych,
- Mile widziane doświadczenie w zakresie rachunkowości firm.
Oferujemy
Pracę w zespole zorientowanym na sukces w nowoczesnym środowisku pracy oraz wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i zaangażowania w rozwój firmy, możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń w międzynarodowym środowisku pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.