MEDCOM jest jednym z najbardziej innowacyjnych producentów urządzeń energoelektronicznych na świecie.Od prawie 30 lat dostarczamy rozwiązania wspierające zaawansowane systemy transportu publicznego oraz układy zasilające w instalacjach przemysłowych i w energetyce.
Projektujemy i produkujemy falowniki napędowe, przetwornice statyczne, zasilacze buforowe, systemy zasilania gwarantowanego i wiele innych rozwiązań energoelektronicznych.
Kluczowym rynkiem są pojazdy transportu publicznego – elektryczne zespoły trakcyjne, tramwaje, metro, lokomotywy, autobusy elektryczne i trolejbusy.
Pojazdy wyposażone w nasze produkty przewożą na całym świecie miliony pasażerów tygodniowo. Wszystkie produkowane przez MEDCOM urządzenia to autorskie projekty, powstałe dzięki wiedzy i wizji naszych specjalistów.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Jutrzenki 78a
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach,
- pracę w doświadczonym i zgranym zespole,
- zdobywanie doświadczenia w nowoczesnej i innowacyjnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- prywatną opiekę medyczną,
- kartę Multisport,
- dofinansowanie do obiadów,
- lokalizacja firmy dobrze skomunikowana z centrum Warszawy (siedziba tuż przy stacji kolei WKD).
- minimum 5 - letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację (wymóg konieczny),
- samodzielności i dobrych umiejętności organizacyjnych,
- inicjatywy, sumienności i zaangażowania,
- komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,
- praktycznej znajomości pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych.
- sprawną realizację zadań związanych z prowadzeniem sekretariatu i nadzór nad odpowiednim przepływem dokumentów i informacji,
- wsparcie organizacyjne pracowników i współpracę ze wszystkimi działami firmy,
- przygotowywanie pism, prezentacji i raportów,
- nadzór nad korespondencją, archiwizację dokumentów,
- obsługę korespondencji oraz koordynowanie połączeń telefonicznych,
- organizowanie spotkań biznesowych, podróży służbowych, targów, konferencji,
- zamawianie artykułów biurowych i gospodarczych na potrzeby biura,
- dbanie o wizerunek firmy i wygląd biura.