BUDOSERWIS Z.U.H. Sp. z o.o. od ponad 30 lat istnieje na rynku ogólnopolskim świadcząc usługi inwestycyjno - remontowe oraz konsultingowe.Poszukujemy kandydata na stanowisko:
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Chorzów
Opis stanowiska:
- Prowadzenie i obsługa sekretariatu;
- Bieżąca organizacja i koordynacja prac konsultingowych, księgowo-finansowych i kadrowych
- Wsparcie Zarządu w bieżącej pracy;
- Obsługa urządzeń telekomunikacyjnych oraz biurowych;
- Organizacja obiegu dokumentów i właściwa ich rejestracja;
- Zarządzanie korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą;
- Opieka nad gośćmi firmy oraz administrowanie kalendarzem spotkań Zarządu;
- Organizacja i obsługa spotkań biurowych i biznesowych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe o specjalności i z doświadczeniem: finanse-księgowość ze znajomością obsługi programu Symfonia – modułu finansowo-księgowego oraz kadry i płace, a także wyceny nieruchomości – rzeczoznawstwa majątkowego oraz obrotu i zarządzania nieruchomościami;
- Umiejętność działania w środowisku wymagającym radzenia sobie z wieloma priorytetami w tym samym czasie;
- Szybkość działania, precyzyjność, rzetelność, zaangażowanie oraz odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- Komunikatywność i dyspozycyjność;
- Otwarte usposobienie i wysoka kultura osobista;
- Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel, Outlook) oraz obsługi urządzeń biurowych;
- Doświadczenie w pracy biurowej minimum 1 rok;
- Prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Udział w ciekawych i rozwojowych projektach;
- Możliwość rozwoju zawodowego;
- Podnoszenie kompetencji poprzez udział w licznych szkoleniach zawodowych.