Back Office / Customer Support Team Lead

CCPORTER Sp.zo.o.

Warszawa

5 dni temu

Back Office / Customer Support Team Lead
Miejsce pracy: Warszawa

W CCPORTER zajmujemy się profesjonalnym wsparciem firm w zakresie rozwoju biznesu, umożliwiając połączenie różnych usług outsourcingowych. Oferujemy usługi wynajmu powierzchni biurowych, coworkingu oraz profesjonalnego contact-center, zapewniając naszym Klientom rozwiązania dostosowane do ich indywidualnych potrzeb.

 

W ramach prowadzonych przez nas projektów poszukujemy osoby do współpracy jako:

  • Budowanie i rozwój standardów i procesów w zespołach Back Office, Claim, Support, Quality
  • Zarządzanie młodym, międzynarodowym zespołem (w tym Supervisorzy i Specjaliści dostępni wyłącznie zdalnie)
  • Planowanie pracy zespołów i codziennego podziału obowiązków między pracownikami
  • Rekrutacja, mentoring i rozwój współpracowników oraz tworzenie motywującego środowiska
  • Stałe optymalizowanie obecnych rozwiązań i procesów posprzedażowych i obsługi klienta
  • Zapewnienie zgodności pracy zespołów oraz świadczonych usług z założonymi standardami
  • Współpraca z innymi działami firmy w zakresie zapewnienia i rozwoju kompleksowej obsługi klienta i zwiększania sprzedaży
  • Rozwiązywanie problemów operacyjnych i usługowych oraz nadzór nad jakością obsługi
  • Monitorowanie i analiza wskaźników oraz statystyk, zapewnienie terminowego raportowania
  • Prowadzenie dokładnych rejestrów i dokumentowanie rozmów w zakresie obsługi klienta
  • Utrzymanie uporządkowanego przepływu pracy zgodnie z priorytetami
  • Min 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem Back Office/Claim lub dziale pokrewnym
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min B2 (w mowie i piśmie) – warunek konieczny
  • Umiejętność zarządzania zespołem, projektami i zmianą
  • Komunikatywność i otwartość na kontakty z ludźmi,
  • Ukierunkowanie na realizację zadań i osiąganie założonych celów
  • Odporności na stres i zmieniające się środowisko pracy
  • Wysokie umiejętności analityczne
  • Biegła obsługa pakietu MS Office, w tym szczególnie Excel
  • Mile widziana znajomość systemów obsługowych Call Center, VMS, IVR, CRM
  • Międzynarodowe i dynamiczne środowisko sprzyjające rozwojowi zawodowemu
  • Stanowisko z dużym zakresem odpowiedzialności i decyzyjności
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Elastyczne godziny i formy współpracy, możliwość pracy zdalnej
  • Dofinansowanie do pakietu medycznego i karty sportowej
  • Praca w centrum Warszawy, blisko metra

Prosimy aplikować za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ

Poznaj

CCPORTER Sp.zo.o.