Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Business Support Specialist with German

Gi Group Sp z o.o.

Łódź

2 dni temu

Gi Group is an international recruitment agency whose main task is to offer fully-qualified employees. We are a leader in the Italian market and one of the main agencies in our countries of operation. We hold certificate No.570 entitling us to operate as a work agency in Poland.

 

Are you open to take a new challenges in a fast growing International Company? This is an excellent opportunity for your future career!

 

Business Support Specialist with German
Miejsce pracy: Łódź
Responsibilities:
  • Prices and contract handling
  • Overdues handling
  • Decision support
  • Project Management support
Job Requirements:
  • Support must be provided in German
  • Good understanding of English is essential
  • Ability to achieve Key Performance Indicator targets
  • Must be a team player
  • Strong problem solving abilities and assertiveness
  • Motivation to learn and work in a service desk environment
  • Previous Customer Service / Helpdesk experience is a plus
We offer:
  • Attractive salary (5000- 7000 PLN gross)
  • The ability to use your knowledge of foreign language on a daily basis at work
  • Experience with a range of Clients and technology solutions which provides professional relevance
  • Trainings and development tailored to help you achieve your potential
  • Social benefit packages
  • Friendly work atmosphere in multicultural environment
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku: "APLIKUJ TERAZ".
Wyrażam zgodę na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi przez GI Group sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Sobieskiego 11 dla celów rekrutacji. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y, że mam prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne. Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i informacji w nich zawartych.

https://pl.gigroup.com/klauzula-informacyjna-rekrutacja/

Wyrażam zgodę na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi przez GI Group sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Sobieskiego 11 w przyszłości na potrzeby dalszych postępowań rekrutacyjnych. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y, że mam prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.

https://pl.gigroup.com/klauzula-informacyjna-rekrutacja/

Wyrażam zgodę na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi przez GI Group sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Sobieskiego 11 w celu kierowania do mnie informacji o charakterze marketingowym. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y, że mam prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.

https://pl.gigroup.com/klauzula-informacyjna-marketing/

Wyrażam zgodę na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi przez GI Group sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Sobieskiego 11 dla celów marketingu bezpośredniego, w tym do wykorzystania telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y, że mam prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.

https://pl.gigroup.com/klauzula-informacyjna-marketing/

Wyrażam zgodę na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi przez spółki powiązane z GI Group sp. z o.o., tj. Wyser sp. z o.o., Qibit sp. z o.o., Generale Industrielle Polska sp. z o.o., w przyszłości na potrzeby dalszych postępowań rekrutacyjnych. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y, że mam prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.

https://pl.gigroup.com/klauzula-informacyjna-marketing/

Poznaj

Gi Group Sp z o.o.

O nas?

Gi Group jest międzynarodową firmą wspierającą pracodawców w usprawnianiu procesów wewnętrznych związanych z zatrudnianiem i szkoleniem pracowników. Od ponad 10 lat dostarcza kompleksowe rozwiązania HR i oferuje pełen zakres usług HR w tym m.in. rekrutacje stałe i tymczasowe, doradztwo personalne oraz outsourcing. Gi Group w Polsce posiada 14 oddziałów i 9 SMS w miastach na terenie całego kraju.

Proces rekrutacji

KrokRozmowa telefoniczna
KrokSpotkanie rekrutacyjne
KrokPropozycja współpracy

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (769)
Wałbrzych (53)
Legnica (67)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (181)
Toruń (97)
Lubelskie:
Lublin (123)
Chełm (22)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (814)
Tarnów (44)
Nowy Sącz (37)
Mazowieckie:
Warszawa (1673)
Radom (69)
Płock (37)
Opolskie:
Opole (120)
Nysa (20)
Podkarpackie:
Rzeszów (79)
Przemyśl (30)
Podlaskie:
Białystok (103)
Suwałki (39)
Łomża (25)
Pomorskie:
Gdańsk (400)
Gdynia (154)
Słupsk (48)
Śląskie:
Katowice (465)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (97)
Elbląg (46)
Ełk (17)
Wielkopolskie:
Poznań (502)
Kalisz (44)
Konin (43)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (257)
Koszalin (58)
Kołobrzeg (23)
Auchan (113)
Tesco (515)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (18)
STRABAG (12)
ABB (77)
Accenture (242)
Luxoft (186)
PKO BP (268)
KPMG (33)
Orange (21)
IKEA (2)
Budimex (24)

Rekrutują z Praca.pl