- Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów.
- Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail.
- Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów oraz ich wykorzystywania.
- Wprowadzanie danych klienta do systemu.
- Pomaganie w podstawowych czynnościach takich jak: logowanie do konta klienta, zamawianie dodatkowych kart lub nagród.
- Satysfakcja z obsługi klienta oraz empatia przy opracowywaniu różnorodnych zapytań klienta.
- Komunikatywność wraz z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego (C1).
- Bardzo dobra obsługa komputera i umiejętność multitaskingu.
- Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole.
- Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie.
- Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie.
- Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się.
- Praca zdalna lub w biurze.
- Bardzo dobre połączenie biura z komunikacją miejską ze względu na lokalizację.
- Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami.
- Prywatna opieka medyczna.
- Karta Multisport.
- Dofinansowanie do okularów.
- Dofinansowanie do kursów online (nauka języków obcych, hobby, samorozwój).
- Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe.
- Bonus pieniężny za polecenie osób do pracy - Obecnie trwa konkurs w którym udział mogą również wziąć osoby dołączające do naszego zespołu. Możliwość otrzymania dodatkowego bonusu do 2000 Euro brutto.
Poznaj
Competence Call Center member of TELUS International
About Us:
Excellent customer service is our passion - in 2020 Competence Call Center merged with and is now part of TELUS International. Since then, 70,000 team members have been providing the best customer service in more than 50 languages for international and well-known partners. We already employ about 500 people in our offices in Gdansk, Poland!
Who are we looking for?
Customer advisors, Digital Marketing Specialist, customer service people and many more!
Will knowing languages help me get hired?
Yes ! We are currently recruiting people who can speak one of the following languages: Czech, German, Hungarian, Romanian.
Check our offers by looking at the tabs: Call Center and Customer Service and Social Media.