Najnowsze oferty pracy

  • Digital Marketing Team Leader

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Your responsibilities Lead and develop people, keep them engaged, Drive a test & learn culture within the Team, Lead paid media strategy, budget, performance and execution across Coloplast Subsidiaries and secure media budget is invested to drive business impact, Set direction for how to optimize...
  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
  • Dyrektor sprzedaży i marketingu – projekt greenfield

    ManpowerGroup   Brzeg    praca stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami z branży automotive (elementy do silników elektrycznych i hybrydowych) Opracowanie i wdrożenie kompleksowych strategii sprzedaży i marketingu zgodnie z celami strategicznymi firmy; Analiza trendów rynkowych, konkurencji oraz potrzeb...
Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor Marketingu

Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
1648 dni temu

Ogłoszenie numer: 2721655, z dnia 2019-10-21

Klient portalu Praca.pl

Firma z ugruntowaną pozycją w branży FMCG poszukuje osoby na stanowisko:

Dyrektor Marketingu

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Przygotowanie i realizacja strategii marketingowej firmy
  • Opracowywanie i nadzór nad budżetem marketingowym
  • Nadzór nad współpracą z dostawcami zewnętrznymi (np. domy mediowe, agencje reklamowe)
  • Monitorowanie potrzeb Klientów i bieżących trendów w branży
  • Analizowanie rynku i działań marketingowych konkurencji
  • Planowanie i koordynowanie pracy działu marketingu
  • Wsparcie Działu Sprzedaży
  • Reprezentowanie firmy na wydarzeniach branżowych

Wymagania

  • Minimum 4 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku
  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość zagadnień z zakresu e-marketingu
  • Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej oraz zespołu
  • Bardzo dobre zdolności interpersonalne i komunikacyjne
  • Znajomość języka angielskiego

Oferujemy

  • Samodzielne i decyzyjne stanowisko
  • Elastyczny czas pracy (możliwość pracy zdalnej)
  • Elastyczność przy wyborze formy zatrudnienia
  • Nowoczesne biuro i narzędzia pracy
  • Samochód służbowy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Digital Marketing Team Leader

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Your responsibilities Lead and develop people, keep them engaged, Drive a test & learn culture within the Team, Lead paid media strategy, budget, performance and execution across Coloplast Subsidiaries and secure media budget is invested to drive business impact, Set direction for how to optimize...
  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
  • Dyrektor sprzedaży i marketingu – projekt greenfield

    ManpowerGroup   Brzeg    praca stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami z branży automotive (elementy do silników elektrycznych i hybrydowych) Opracowanie i wdrożenie kompleksowych strategii sprzedaży i marketingu zgodnie z celami strategicznymi firmy; Analiza trendów rynkowych, konkurencji oraz potrzeb...