Spółka TOUCH POINT reprezentuje 5-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi i outsourcingu personalnego. W tym okresie zaufały nam renomowane firmy o ugruntowanej pozycji nie tylko na rynku polskim, ale również międzynarodowym.
Aktualne oferty pracy
Firma Touch Point Sp. z o.o. nie posiada obecnie aktualnych ofert pracy.
Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
Twoja przyszła rola: przygotowywanie raportów i kalkulacji opartych na znacznej ilości danych z wielu źródeł, analiza i wyciąganie wniosków z ww. Raportów technologizacja raportowania znajomość i usprawnianie procesów wokół realizowania szeroko pojętych zakupów w obszarze P2P,...
specjalista junior / mid umowa o pracę / o dzieło pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Job description Monitoring, analysis and reporting of all leasing activity at the properties. Raising values in an active way and optimizing costs. Interact effectively with stakeholders at asset level, including leasing agents, property and facility managers, valuers, etc. Resolving any ongoing...
Twoja przyszła rola: będziesz współpracować z ekspertami w swojej dziedzinie w jednej z największych firm doradztwa podatkowego w Polsce, dołączysz do firmy uznawanej przez młodych za najlepsze miejsce pracy, rozbudujesz sieć profesjonalnych kontaktów, które będą Twoim kapitałem w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Prowadzenie serwisu maszyn do obróbki skrawaniem (zautomatyzowane centra frezujące). Serwis wymienionych maszyn na obszarze całej Polski, z dużym naciskiem na Polskę centralną. Możliwe wyjazdy do Czech/Słowacji (jeśli będzie to miało miejsce uzasadnienie względem...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 30,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
2 dni
Poszukujemy osoby: Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy zdalnej niezbędna jest duża samodyscyplina, zaangażowanie i determinacja; Ma duże...
Twoja przyszła rola: odpowiedzialność za kompleksową realizację projektów rekrutacyjnych (end to end) do jednej z linii biznesowych, przygotowanie strategii poszukiwań kandydatów, wykorzystanie różnych narzędzi rekrutacyjnych w tym portali profesjonalnych i mediów społecznościowych,...
Twoja przyszła rola: bieżąca współpraca z biznesem, polegająca na przedstawianiu aktualnych danych finansowych wraz z odchyleniami do budżetu i prognoz. Wykonywanie kalkulacji, raportowanie i monitorowanie trendów. Bieżące wskazywanie zagrożeń oraz doradzanie biznesowi, przegląd...
Twoja przyszła rola: prowadzenie szczegółowej weryfikacji aktualnej sytuacji na rynku nieruchomości, przygotowywanie zestawień, analiz oraz rekomendacji w tym zakresie, prowadzenie procesów przetargowych na nowe powierzchnie biurowe dla PwC, zarządzanie projektami kapitałowymi (project, time...