MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

54 currents jobs 5001 - 10000 employees Trade and sales

Kim jesteśmy?

Jesteśmy food lovers’ami i profesjonalistami branży handlu hurtowego.
Nasze usługi dedykujemy przedsiębiorcom oraz ludziom biznesu. Wśród nich są właściciele restauracji, hoteli, kawiarni, pubów czy lokali gastronomicznych oferujących dania Street Food.
W 29 halach na terenie całej Polski oferujemy artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości, a także przystępnych cenach.
W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku. Nasz obszar działania wykracza jednak poza granice kraju. Będąc częścią globalnej sieci MAKRO/METRO Cash & Carry obsługujemy 21 milionów klientów w 25 krajach na całym świecie.

liczba pracowników: ponad 5000

Więcej

Opinie o pracodawcy

Sylwia Momot

Specjalista ds. Marketingu

Swoją karierę w MAKRO rozpoczęłam w 2016 r. Po pół roku stażu w Dziale Rekrutacji i Zarządzania Talentami zaproponowano mi stanowisko Specjalisty w Dziale Marketingu, w którym jestem do dzisiaj. Koordynuję przygotowywanie oferty promocyjnej MAKRO kierowanej głównie do klientów HoReCa. Zajmuję się również tworzeniem katalogów kompetencyjnych przedstawiających szeroki asortyment MAKRO. Podążanie za obecnymi trendami kulinarnymi jest źródłem inspiracji, które później mogę przełożyć na konkretny projekt- tą część mojej pracy lubię najbardziej. MAKRO daje mi także możliwość poszerzania własnych zainteresowań. Korzystam z pakietu Cinema Profit, dzięki któremu mogę pogłębiać swoją pasję do kina i być na bieżąco z nowościami filmowymi.

Tomasz Samsel

Specjalista ds. win

Do Makro przyszedłem z moją małą pasją, jaką są wina. Od dziesięciu miesięcy zgłębiam wiedzę na temat rynku winiarskiego, spotykam się z winiarzami i uczestniczę w degustacjach oraz targach win. Największą satysfakcję daje mi profesjonalna obsługa klienta. Uwielbiam ten moment, gdy ludzie dziękują mi za pomoc w doborze win do konkretnych potraw i wracają po następne produkty. Zrozumienie klientów jest najważniejsze w mojej branży. Dlatego bardzo często rozmawiam z nimi na temat ich działalności, zainteresowań, a nawet podróży. Wszystko po to, aby najlepiej dopasować ofertę. W Makro cenię sobie właśnie tę otwartość, którą widać nie tylko na linii pracownik – klient, ale także w relacjach między współpracownikami a przełożonymi.

Monika Uss

Menedżer Kategorii Produktów Kosmetyki i Higiena Papierowa

W Makro pracuje od marca 2016 roku, jako Menedżer Kategorii Produktów Kosmetyki i Higiena Papierowa. Jestem odpowiedzialna za cały wynik kategorii, czyli za sprzedaż, obrót, marżę, zapas. Największą satysfakcję daje mi negocjacja warunków handlowych z dostawcami i negocjacja cen. Lubię to uczucie, kiedy można wynegocjować i osiągnąć konkretny stopień w dążeniu do realizacji całorocznej strategii negocjacyjnej. W Makro pracujemy na open space, więc mamy możliwości komunikacji, współpracy i budowania relacji międzyludzkich. A wbrew pozorom praca w handlu to przede wszystkim praca z ludźmi.
Praca w Makro daje mi też możliwość korzystania z benefitów, do których należy m.in. prywatna opieka medyczna czy karta Fit Profit. Dużym plusem jest również regularne odżywianie się. W dużych korporacjach są kantyny, natomiast w Makro dodatkowym atutem jest to, że pracownicy mają dofinansowanie do posiłków.

Piotr Kuziela

Menedżer Grupy Klientów w Dziale Target Group Management HoReCa MAKRO

Zaczynałem pracę w Makro w 2009 roku od stażu w kuchni Akademii Kulinarnej. W 2012 roku moje drogi z Makro znowu się połączyły, ponieważ podjąłem wówczas współpracę z Kurtem Schellerem przy projekcie „Gotuj jak mistrz”. Po dwóch latach, gdy projekt dobiegł końca, dostałem propozycję podjęcia pracy w Akademii Kulinarnej. Początkowo przygotowywałem szkolenia, a później sam szkoliłem naszych Klientów i uczyłem gotować. Następnie zostałem szefem kuchni Akademii, a w kolejnym kroku zaproponowano mi przejście do Działu Target Group Management HoReCa, na stanowisko Menedżera Rynku Restauracji.
Jako Menedżer Grupy HoReCa zajmuję się grupą klientów, do których należą właściciele restauracji. Praca w Makro dała mi przede wszystkim możliwość rozwoju w zupełnie nowym kierunku. Wcześniej zajmowałem się gotowaniem, więc zadań i nowych rozwiązań na stanowisku Menedżera Grupy HoReCa musiałem nauczyć się praktycznie od podstaw, ale w dużej mierze bazując na doświadczeniu gastronomicznym. Rozwinąłem przede wszystkim kompetencje marketingowe, sprzedażowe, a co najważniejsze – potrafię wysłuchać klienta i dostosować naszą ofertę i rozwiązania do jego oczekiwań.

Benefity

Szkolenia dla pracowników

Karta MultiSport

Prywatna opieka medyczna

Więcej

Proces rekrutacji do pracy

ETAP 1
Analiza CV

ETAP 2
Rozmowa telefoniczna

ETAP 3
Spotkanie rekrutacyjne

ETAP 4
Podpisanie umowy

Więcej

Current jobs

Al.Krakowska 61
02-183 Warszawa