This role is for a PMO who will directly support few IT Project Managers and Team Leaders in their daily management tasks.
Assistant in Project Management Office (PMO)
Workplace: Łódź
Nr Ref.: 00608816
Key responsibilities:
- Preparing reports, presentations, collecting and submitting metrics
- Documents management
- People roll-on and roll-off on projects
- Meetings facilitation and logistics (booking conference rooms, sending invitations, meeting minutes)
- Making sure projects are managed in line with our internal procedures
- Other – depends on project needs
Qualifications:
- Very good knowledge of English is a must (spoken and written)
- Full-time availability
- Practical knowledge of MS Office (especially Excel, Outlook, Word, PowerPoint)
- Strong analytical skills, multitasking and attention to details
- Very good organizational and communication skills
- Nice to have: experience with SharePoint and VBA
We offer:
- The opportunity to work in a multinational environment
- The ability to use your knowledge of English on a daily basis
- Dynamic learning
- Friendly work atmosphere
- Flexible working hours
Poznaj
Accenture Sp. z o.o.
Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.
W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.