Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów. Współpraca z innymi działami firmy. Prowadzenie korespondencji oraz rozmów...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)

    Selgros Cash&Carry   Warszawa, Wawer    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Pracownik ds. reklamacji

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Targowa 73    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Jednostka organizacyjna: Biuro Wsparcia Klientów​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo); cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku​ Twoje zadania: przestrzeganie przepisów prawa i standardów Spółki dotyczących postępowań reklamacyjnych,...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    GEFCO Polska   Natolin, k. Grodziska Mazowieckiego    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie Budowanie relacji z klientami Regularna komunikacja z klientem w zakresie rozpatrywanej reklamacji Monitorowanie wskaźników reklamacji oraz reagowanie na wszelkie odchylenia pomiędzy przyjętymi założeniami, a...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    KGL S.A.   Czosnów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania kontakt z klientem w kwestii reklamacji przygotowywanie korespondencji związanej z postępowaniem...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna   dziś wygasa
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Doradca ds. Serwisu i Usług

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Warszawa - Ursus    praca stacjonarna
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Obsługę klientów w kasie, punkcie informacyjnym i punkcie reklamacyjnym sklepu; Realizację sprawnego przyjęcia reklamacji oraz spraw spornych; Realizację świadczenia usług dla klientów w sklepie (usługa montażu, monitoring usług we wszystkich działach);...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Konsultant ds. mailowego i telefonicznego wsparcia klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    (popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Wołomin Pracownik Działu Reklamacji Wołomin
Asystent / Asystentka ds. Obsługi Klienta w Dziale Reklamacji

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Klienta w Dziale Reklamacji

Candellux Lighting Sp. z o.o.
Wołomin
praca stacjonarna
1303 dni temu

Firma Candellux Lighting Sp. z o.o., zajmująca się produkcją artykułów oświetleniowych, istniejąca na rynku od 2003 roku; poszukuje samodzielnego i energicznego pracownika na stanowisko:

 

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Klienta w Dziale Reklamacji
Miejsce pracy: Wołomin

 

Jeśli...
  • posiadasz predyspozycje i nie boisz się podjąć decyzji
  • żywiołowość, to Twoje drugie imię
  • osiąganie celów stanowi dla Ciebie motywację
  • jesteś komunikatywny
  • MS Excel nie jest Ci straszny i znasz go w stopniu przynajmniej dobrym
  • savoir vivre nie ma przed Tobą tajemnic
  • kreatywność, to Twój znak rozpoznawczy

zapraszamy do złożenia aplikacji!!


Twoja główna rola w naszej Firmie:
  • przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i ilościowych, składanych przez klientów
  • podejmowanie decyzji kwalifikacyjnych w zakresie sposobu obsługi poszczególnych zgłoszeń reklamacyjnych składanych przez klientów (naprawa, wymiana, zwrot gotówki lub odmowa),
  • zapewnienie sporządzania prawidłowej i kompletnej dokumentacji obsługiwanych reklamacji, w tym także korespondencja z klientami i użytkownikami składającymi reklamacje,
  • rejestrowanie i archiwizowanie sporządzanej dokumentacji reklamacyjnej,
  • doraźne zastępowanie Bezpośredniego Przełożonego w zakresie obsługi reklamacji technologicznej i ilościowej, oraz bieżącej koordynacji pracy Działu Reklamacji.
  • uczestnictwo w inwentaryzacjach rocznych i półrocznych,
  • współpraca z innymi działami
Oferujemy:
  • ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej firmie, nawet w obecnej sytuacji
  • pracę w miłej atmosferze z ambitnym, dynamicznym zespołem,
  • możliwość szybkiego rozwoju zawodowego
Prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Działając na podstawie Art. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”), wyrażam zgodę przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora, którym jest Candellux Lighting Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Żegańskiej 1, w procesie rekrutacji prowadzonej przez Administratora”

Administratorem danych jest Candellux Lighting Sp z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Żegańskiej 1 , wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta Warszawy Wydział XX Gospodarczy pod numerem KRS: 0000156768. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.
W każdym czasie mogą Państwo cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem info.rodo@candellux.pl. Niezależnie od powyższego informuję, iż Candellux Lighting Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami spełniającymi kryteria określone w ogłoszeniu.
Jeżeli chcą Państwo, abyśmy zachowali Państwa CV proszę umieścić dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Candellux Lighting Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.
 

Poznaj

Candellux Lighting Sp. z o.o.

Firma Candellux Lighting Sp. z o.o. prowadzi od 20 lat działalność w zakresie produkcji i dystrybucji artykułów branży oświetleniowej i elektrotechnicznej. Jest jedną z dynamiczniej rozwijających się firm na rynku oświetleniowym w Polsce i Europie środkowo-wschodniej.

 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów. Współpraca z innymi działami firmy. Prowadzenie korespondencji oraz rozmów...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)

    Selgros Cash&Carry   Warszawa, Wawer    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Pracownik ds. reklamacji

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Targowa 73    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Jednostka organizacyjna: Biuro Wsparcia Klientów​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo); cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku​ Twoje zadania: przestrzeganie przepisów prawa i standardów Spółki dotyczących postępowań reklamacyjnych,...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    GEFCO Polska   Natolin, k. Grodziska Mazowieckiego    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie Budowanie relacji z klientami Regularna komunikacja z klientem w zakresie rozpatrywanej reklamacji Monitorowanie wskaźników reklamacji oraz reagowanie na wszelkie odchylenia pomiędzy przyjętymi założeniami, a...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    KGL S.A.   Czosnów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania kontakt z klientem w kwestii reklamacji przygotowywanie korespondencji związanej z postępowaniem...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna   dziś wygasa
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Doradca ds. Serwisu i Usług

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Warszawa - Ursus    praca stacjonarna
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Obsługę klientów w kasie, punkcie informacyjnym i punkcie reklamacyjnym sklepu; Realizację sprawnego przyjęcia reklamacji oraz spraw spornych; Realizację świadczenia usług dla klientów w sklepie (usługa montażu, monitoring usług we wszystkich działach);...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Konsultant ds. mailowego i telefonicznego wsparcia klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    (popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...