Empatia i technologia to nasze korzenie. Na przestrzeni lat pozwalały nam lepiej rozumieć potrzeby Klientów i skutecznie na nie odpowiadać.
Dzisiaj te wartości krzyżują się wśród ponad 1100 pracowników naszej firmy. Jesteśmy ekspertami na wielu płaszczyznach. Na wielu stawiamy pierwsze kroki. Myśląc o rozwoju myślimy o naszych Klientach. O ich potrzebach, pragnieniach i obawach związanych z zakupami. Aby w pełni ich zrozumieć musimy rozwijać zarówno naszą empatię jak i technologie. Dzięki temu jesteśmy specjalistami na rynku e-commerce.
Największa siłą x-kom są nasi ludzie. Profesjonalni, zaangażowani, otwarci na potrzeby Klientów. Jesteśmy skupieni w 26 działach tworząc jeden z największych sklepów komputerowych w Polsce. Każde nowe ogłoszenie o pracę traktujemy jako inwestycję. Jako wkładu oczekujemy Twojego zaangażowania i motywacji.
Aktualnie, w związku z bardzo szybkim rozwojem naszej firmy,
poszukujemy osób na stanowisko:
Miejsce pracy: Częstochowa
Region: śląskie
Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:
- Monitorowanie i organizacja kalendarza dyrektora oraz działów powiązanych - układanie terminarza spotkań i wydarzeń oraz ich organizacja i obsługa
- Uczestnictwo w spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych, w tym przygotowywanie podsumowań ze spotkań oraz na ich podstawie uzupełnianie zadań w systemie wewnętrznym
- Przygotowywanie prezentacji, raportów i zestawień, na potrzeby sprawozdawcze i zarządcze
- Przygotowywanie i analizowanie dokumentów oraz nadzór nad ich obiegiem i poprawnością wypełnień, w tym kontrola zgodności podpisów
- Samodzielne prowadzenie dodatkowo zleconych projektów
- Zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą
- Pomoc we wdrażaniu procedur działowych
- Doświadczenie w pracy na stanowisku asystenckim
- Znajomość języka angielskiego w stopniu, pozwalającym na swobodne prowadzenie korespondencji
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
- Wysoko rozwinięta umiejętność planowania oraz samoorganizacji w pracy
- Zrozumienie potrzeb wynikających ze sprawowanej funkcji– wyczucie i wysoka kultura osobista
- Komunikatywność oraz umiejętności budowania relacji
- Zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Znajomość branży e-commerce oraz obszaru sprzedaży i marketingu będzie dodatkowym atutem
- Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokich standardach
- Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
- Możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji