Firma DGM Digimate Europe jest jednym z liderów brytyjskiego i europejskiego rynku elektroniki użytkowej - tabletów, powerbanków, laptopów, monitorów specjalistycznych, akcesoriów i produktów kategorii Smart Home.
W związku z powiększeniem obszaru działalności naszej firmy w Polsce i powiększaniem różnorodności produktów, poszukujemy ambitnego pracownika na stanowisko
Asystent / Asystentka Prezesa
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Zapewnienie wsparcia biura i obsługi projektów doraźnych przydzielanych przez Zarząd
- Pomoc w codziennym prowadzeniu firmy, w tym listy płac, rejestry obecności pracowników, urlop, i wszelkie inne kwestie związane z HR
- Asystowanie działom sprzedaży i zakupów poprzez przygotowywanie i wydawanie zamówień, dokumentów, fakturowania, a także organizowanie transport towarów z kierowcami i kurierami.
- Obsługa projektów doraźnych zleconych przez prezesa i wszelkich innych obowiązków, które mogą być wymagane przez
- Dyrektora.
- Wspomaganie dyrektora w sprawdzaniu i podejmowaniu działań w sprawach wchodzących w zakres obowiązków dyrektora.
- Zarządzaj dziennikiem dyrektora, oceniając w miarę potrzeby priorytet spotkań i realokację.
- Korespondencja Dyrektora, zapewniająca obsługę korespondencji przychodzącej przez Dyrektor / lub w imieniu Dyrektora lub innego personelu.
- Utrzymanie systemów biurowych dyrektora, w tym zarządzanie danymi i archiwizowanie.
- Odbieranie, przyjmowanie rozmów telefonicznych, zapytania i prośby i radzenie sobie z nimi w razie potrzeby.
- Nadzorowanie całej przychodzącej / wychodzącej poczty.
- Przygotowywanie dokumentów, raporty i prezentacje dla dyrektora.
- Organizacja spotkań, przygotowywanie porządku obrad i briefingów przed spotkaniem.
- Witanie gości, udział w spotkaniach
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy administracyjnej – mile widziane
- Umiejętności koordynowania i zarządzania niewielkim biurem
- Wyższe wykształcenie, mile widziane
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom min. B2)
- Doświadczenie w prowadzeniu działu kadr w niewielkiej firmie
- Doświadczenie w pracach administracyjna - księgowych – mile widziane
- Doświadczenie w wystawianiu faktur, zamówień i dokumentów towarzyszących
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista
- Doświadczenie w wyznaczaniu i realizacji długoterminowej strategii rozwoju firmy
Oferujemy:
- Interesującą pracę w firmie promującej innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie
- Praca w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy,
- Możliwości rozwoju i zdobywania doświadczenie
- Współpracę z dynamicznie rozwijającą się i stabilną firmą,
- Umowa o pracę
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
- Niezbędne narzędzie pracy