Pozytywne relacje, energia, możliwość rozwoju. Z czym kojarzą Ci się te wartości? Mamy nadzieję, że od teraz będzie to dla Ciebie Promedica24.
Czym się zajmujemy? Jesteśmy firmą, dla której głównym celem jest opieka. Jako lider na rynku usług opiekuńczych aktywnie działamy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Rumunii oraz Polsce. Niezależnie od stanowiska, na które aplikujesz, możemy Cię zapewnić – Twoja obecność w Centrali lub jednym z ponad 40 oddziałów w całej Polsce będzie miała realny wpływ na to, co się dzieje w naszej organizacji. Chcesz wiedzieć więcej? Przyjdź do naszego biura lub odwiedź stronę internetową www.promedica24.pl – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania.
Miejsce pracy: mazowieckie Warszawa
- Wspierać użytkowników w bieżącej pracy na głównych Systemach Informatycznych (między innymi Microsoft Dynamics CRM, Share Point)
- Obsługiwać zgłoszenia help-desk (nie wymagające wiedzy informatycznej)
- Testować funkcjonalności systemów informatycznych
- Przygotowywać odpowiednie dokumenty (dotyczące testów)
- Wprowadzać dane do systemu oraz weryfikować ich jakość i poprawność
- Komunikatywności
- Dociekliwości, dokładność i samodzielność w rozwiązywaniu problemów
- Bardzo dobrej znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
- Umiejętności pracy pod presją czasu
- Pracę w sympatycznym i uśmiechniętym zespole pełnym energii do działania
- Przeszkolenie i wdrożenie od podstaw
- Udział w ciekawych projektach
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Codziennie świeże owoce
- Dogodną lokalizacja biura
- Pracę od poniedziałku do piątku