Najnowsze oferty pracy

  • Zastępca Dyrektora Salonu

    AGATA Spółka Akcyjna   Jelenia Góra    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Efektywne zarządzanie dużym zespołem pracowników; Utrzymanie najwyższego poziomu obsługi Klienta; Konsekwentna realizacja celów biznesowych; Stałe zwiększanie efektywności biznesowej zarządzanego salonu; Utrzymanie zgodnych z zasadami standardów prezentacji...
Zobacz więcej ofert pracy

Boutique Executive Manager

ARPI Staffing Sp. z o. o.
Warszawa
praca stacjonarna
1817 dni temu

W związku z planowanym otwarciem ekskluzywnego Concept Store w centrum Warszawy, który oferował będzie produkty prestiżowych marek krajowych i zagranicznych, poszukujemy doświadczonego Managera z doświadczeniem w sektorze premium.

Osoba na tym stanowisku nadzorować będzie wszystkie aspekty działalności butiku, w tym sprzedaż, operacje, zakupy, jakość obsługi i zarządzanie personelem. Jest to stanowisko z pełną odpowiedzialnością za strategię, realizację inicjatyw i ogólną wydajność butiku.

Boutique Executive Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • organizacja i planowanie zatrudnienia, rekrutacja pracowników
  • dbanie o odpowiedni poziom komunikacji i motywację w zespole
  • szkolenia pracowników, wdrożenie i egzekwowanie przestrzegania procedur
  • dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta, zapewnienie wsparcia i coaching
  • opracowanie, wdrożenie strategii zakupowej i magazynowej
  • współpraca z dostawcami i bieżąca kontrola terminowości oraz jakości dostaw
  • weryfikacja i inwentaryzacja stanów magazynowych
  • dbanie o odpowiednią prezentację produktów, wizualizację, wystawę i ogólny wizerunek butiku
  • organizacja akcji marketingowych i zapewnienie odpowiedniej prezentacji
  • współtworzenie, weryfikacja i zapewnienie realizacji planów budżetu sprzedaży
  • bieżące wsparcie i dbanie o najwyższą jakość obsługi klientów
  • odpowiedzialność za bieżące codzienne i okresowe rozliczenia
  • dbałość o poprawność dokumentacji finansowo-księgowej
  • współpraca z (zewnętrznym) działem księgowości
  • tworzenie i odpowiedzialność za P&L
  • raportowanie i współpraca z właścicielem butiku
  • analizowanie rynku i aktualnych trendów, zapewnienie
  • poszukiwanie nowych rozwiązań w celu optymalizacji i zapewnienia rozwoju butiku, odpowiedzialność za jego rozwój i pozycję na rynku
Oczekiwania:
  • organizacja i planowanie zatrudnienia, rekrutacja pracowników
  • dbanie o odpowiedni poziom komunikacji i motywację w zespole
  • szkolenia pracowników, wdrożenie i egzekwowanie przestrzegania procedur
  • dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta, zapewnienie wsparcia i coaching
  • opracowanie, wdrożenie strategii zakupowej i magazynowej
  • współpraca z dostawcami i bieżąca kontrola terminowości oraz jakości dostaw
  • weryfikacja i inwentaryzacja stanów magazynowych
  • dbanie o odpowiednią prezentację produktów, wizualizację, wystawę i ogólny wizerunek butiku
  • organizacja akcji marketingowych i zapewnienie odpowiedniej prezentacji
  • współtworzenie, weryfikacja i zapewnienie realizacji planów budżetu sprzedaży
  • bieżące wsparcie i dbanie o najwyższą jakość obsługi klientów
  • odpowiedzialność za bieżące codzienne i okresowe rozliczenia
  • dbałość o poprawność dokumentacji finansowo-księgowej
  • współpraca z (zewnętrznym) działem księgowości
  • tworzenie i odpowiedzialność za P&L
  • raportowanie i współpraca z właścicielem butiku
  • analizowanie rynku i aktualnych trendów, zapewnienie
  • poszukiwanie nowych rozwiązań w celu optymalizacji i zapewnienia rozwoju butiku, odpowiedzialność za jego rozwój i pozycję na rynku
Oferujemy:
  • aktywny udział w budowaniu strategii, struktury i wizerunku wyjątkowego butiku usytuowanego w prestiżowej, historycznej lokalizacji
  • samodzielne stanowisko, pełna odpowiedzialność i możliwość wdrażania swoich rozwiązań
  • atrakcyjne wynagrodzenie, premie uznaniowe, formę zatrudnienia dopasowaną do oczekiwań kandydata
  • pracę w międzynarodowym środowisku i współpracę z kluczowymi markami na polskim i zagranicznym rynku modowym
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Zastępca Dyrektora Salonu

    AGATA Spółka Akcyjna   Jelenia Góra    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Efektywne zarządzanie dużym zespołem pracowników; Utrzymanie najwyższego poziomu obsługi Klienta; Konsekwentna realizacja celów biznesowych; Stałe zwiększanie efektywności biznesowej zarządzanego salonu; Utrzymanie zgodnych z zasadami standardów prezentacji...