Customer Journey Senior Specialist - Centrum Agile Digital Transformation
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: JW/CADT/WK/06/2019
Forma zatrudnienia: umowa na zastępstwo
Twoje zadania:
- Rozwój kanałów komunikacji z klientem i narzędzi dla Contact Center
- Biznesowa koordynacja inicjatyw związanych z wdrożeniem czatbotów i voicebotów
- Przygotowywanie wymagań biznesowych, uwzględniających potrzeby klienta (customer journey map, PACE)
- Przygotowywanie rekomendacji, analiz, podsumowań, raportów, również w j. angielskim / prezentacje / analizy (Excel, Power Point).
- Analiza konkurencji z obszaru self-service
- Współpraca z jednostkami biznesowymi, dep. prawnym, ryzyka
Poprzez:
- Uczestnictwo w bieżącej realizacji zadań na potrzeby projektów i inicjatyw prowadzonych w Centrum Agile,
- Rozwijanie pomysłów nie tylko w teorii, ale i w praktyce. Praca w squadach (poznanie metodologii agile w praktyce),
- Uczestnictwo w burzach mózgów, warsztatach kreatywnych – pomysły, świeże spojrzenie,
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe /ukończony licencjat/ - ekonomia/ finanse bankowość/ inne
- Doświadczenie w przygotowywaniu wymagań biznesowych
- Doświadczenie w prowadzeniu inicjatyw biznesowych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie intermediate
- Kreatywność, otwartość na zmiany i chęć podejmowania wyzwań
- Doskonała organizacja pracy, samodzielność, zdolności interpersonalne
- Umiejętność analizowania i syntezy informacji
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office (Excel, Word i PPT)
Mile widziane:
- Innowacyjność i zdolność podważania status quo
Oferujemy Ci:
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Szkolenia
i programy rozwojowe - Dostęp do nowych technologii
- Premię uzależnioną od wyników
- Prywatną opiekę medyczną
- Pracowniczy program emerytalny
- Pakiet sportowy
- Kafeteryjny system benefitowy