Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Szkód Komunikacyjnych

    GRUPA PZU   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń z tytułu ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej w szkodach komunikacyjnych; Analizowanie dokumentacji oraz dokonywanie wyceny i weryfikacji wartości szkody; Przygotowywanie decyzji o wypłacie lub...
  • Specjalista ds. Obsługi Szkód

    GRUPA PZU   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń z tytułu ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej w szkodach komunikacyjnych; Analizowanie dokumentacji oraz dokonywanie wyceny i weryfikacji wartości szkody; Przygotowywanie decyzji o wypłacie lub...
  • Mobilny Ekspert Komunikacyjny

    GRUPA PZU   Lubin    praca mobilna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Wykonywanie oględzin uszkodzonych pojazdów wraz ze sporządzeniem opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody w pojeździe oraz wyliczenie jej wartości; Podejmowanie działań zmierzających do optymalizacji kosztów likwidacji szkody; Przestrzeganie standardów i...
  • Specjalista ds. Obsługi Szkód

    GRUPA PZU   Łódź    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    12 dni
    Realizacja procesu obsługi szkód komunikacyjnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami zewnętrznymi i wewnętrznymi; Pozyskiwanie skanów dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych szkód; Analizowanie dokumentacji oraz dokonywanie wyceny i weryfikacji...
  • Mobilny Ekspert Majątkowy

    GRUPA PZU   Poznań    praca mobilna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 dni
    Wykonywanie oględzin Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości Optymalizacja kosztów obsługi szkody Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Service Claim Handler

Accenture Sp. z o. o.
Warszawa
praca stacjonarna
1928 dni temu

Sieć Warsztatów Partnerskich Accenture – to grupa ponad 200 warsztatów blacharsko-lakierniczych świadczących usługi naprawy uszkodzonych pojazdów przy użyciu najlepszej jakości części zamiennych oraz nowoczesnej technologii naprawy. To co Nas wyróżnia, to ciągły wzrost zadowolenia Naszych Klientów ze świadczonych usług. Dołącz do grupy specjalistów z branży Automotive i pomóż Nam rozwijać niezależną Sięć Warsztatów Partnerskich na terenie całego kraju.


Customer Service Claim Handler

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: 00656005

Jako Customer Service Claim Handler będziesz pomagał(a) naszym Klientom w procesie likwidacji szkód komunikacyjnych.

 

Obowiązki
  • Wsparcie telefoniczne i mailowe dla Klientów indywidualnych.
  • Procesowanie szkód w wewnętrznym systemie.
  • Współpraca z zespołem i podwykonawcami w pozyskiwaniu wymaganych informacji.
  • Proaktywna pomoc w usprawnianiu procesu, zgłaszanie własnych pomysłów.
  • Osiąganie wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych.
Wymagania
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne, zdolność łatwego nawiązywania kontaktu
  • Proaktywne podejście, umiejętność efektywnej pomocy w rozwiązywaniu problemów
  • Dobra umiejętność organizacji pracy, priorytetyzacji zadań
  • Umiejętność czytania kosztorysów wykonanych w DAT/Eurotax/Audatex
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego

Co możemy zaoferować:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Prace w nowoczesnej firmie, która jest liderem rynku;
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia oraz benefitów  – ubezpieczenie na życie, karta MyBenefit, prywatna opieka medyczna;
  • Profesjonalne kursy i szkolenia.
W dokumentach aplikacyjnych prosimy zamieścić oświadczenie o następującej treści:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Accenture Sp. z o.o. lub inny podmiot grupy Accenture w celach rekrutacyjnych oraz na umieszczenie i przetwarzanie przekazanych przeze mnie danych osobowych, również po okresie rekrutacji, w bazie danych firmy Accenture Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, 00-121, przy ul. Siennej 39, lub innego podmiotu grupy Accenture, a także na ich przekazywanie do państw trzecich w ramach grupy Accenture, zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Powyższe dane podaję dobrowolnie. Zostałem (-am) poinformowany (-a) o prawie dostępu do treści danych oraz możliwości ich poprawiania." Brak powyższych oświadczeń jest równoznaczny z wyłączeniem aplikacji z procesu rekrutacji.

Accenture nie dyskryminuje kandydatów ze względu na rasę, religię, kolor skóry, płeć, wiek, niepełnosprawność, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, lub jakiegokolwiek inne kryterium niedopuszczalne na podstawie polskiego prawa.
Check out our website: www.pracaaccenture.pl


 

Poznaj

Accenture Sp. z o.o.

Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.

W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Szkód Komunikacyjnych

    GRUPA PZU   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń z tytułu ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej w szkodach komunikacyjnych; Analizowanie dokumentacji oraz dokonywanie wyceny i weryfikacji wartości szkody; Przygotowywanie decyzji o wypłacie lub...
  • Specjalista ds. Obsługi Szkód

    GRUPA PZU   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń z tytułu ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej w szkodach komunikacyjnych; Analizowanie dokumentacji oraz dokonywanie wyceny i weryfikacji wartości szkody; Przygotowywanie decyzji o wypłacie lub...
  • Mobilny Ekspert Komunikacyjny

    GRUPA PZU   Lubin    praca mobilna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Wykonywanie oględzin uszkodzonych pojazdów wraz ze sporządzeniem opisu szkody i dokumentacji fotograficznej; Ustalanie wielkości szkody w pojeździe oraz wyliczenie jej wartości; Podejmowanie działań zmierzających do optymalizacji kosztów likwidacji szkody; Przestrzeganie standardów i...
  • Specjalista ds. Obsługi Szkód

    GRUPA PZU   Łódź    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    12 dni
    Realizacja procesu obsługi szkód komunikacyjnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami zewnętrznymi i wewnętrznymi; Pozyskiwanie skanów dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych szkód; Analizowanie dokumentacji oraz dokonywanie wyceny i weryfikacji...
  • Mobilny Ekspert Majątkowy

    GRUPA PZU   Poznań    praca mobilna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 dni
    Wykonywanie oględzin Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości Optymalizacja kosztów obsługi szkody Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;