Swipe left or right
to go to next or previous job

Customer Service Professional – English speaker

SITEL Polska

Warsaw, Mokotów

118 days ago

Join Sitel Polska! We are waiting for your application!

Sitel Polska is a part of the Acticall Group and leader in BPO area. The company is one of the world’s leading outsourcing providers of customer experience.

 

We are looking for candidates for the position:

Customer Service Professional – English speaker
Location: Warsaw, Mokotów

On this position you will be responsible for telephone and e-mail support for users of transportation network company.

It is worth joining us
  • Internal promotion opportunity
  • Friendly, multicultural work environment
  • Complete training for supported products
  • Good work conditions, stable employment
We expect
  • Native/fluent English
  • IT literacy (Windows, MS suite)
  • Excellent interpersonal skills
  • Team work oriented
  • Working hours: 3 a.m – 14 p.m.
  • for employees starting work at 3 am - free transport to the company
You get
  • Labor contact (full time or part time)
  • Relocation bonus
  • Private healthcare, Christmas vouchers
  • Employee command program
  • Bonuses for the best performers
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Sitel Polska Sp. z o.o. for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicant's agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Sitel Global Corporation's privacy policy (available at www.sitel.com).

Explore

SITEL Polska

Od 2004 Sitel Polska w Warszawie aktywnie dostarcza wielojęzyczne usługi dla znanych międzynarodowych korporacji i klientów. Dzięki otwartej i szczerej współpracy, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników nasi klienci zawsze odnoszą sukces.

Get to know the position: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Job Specjalista ds. Obsługi Klienta

Search jobs by:

Dolnośląskie:
Wrocław (606)
Wałbrzych (40)
Legnica (54)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (158)
Toruń (97)
Lubelskie:
Lublin (99)
Chełm (20)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (785)
Tarnów (33)
Nowy Sącz (33)
Mazowieckie:
Warszawa (1715)
Radom (69)
Płock (35)
Opolskie:
Opole (112)
Nysa (18)
Podkarpackie:
Rzeszów (83)
Przemyśl (15)
Podlaskie:
Białystok (97)
Suwałki (28)
Łomża (17)
Pomorskie:
Gdańsk (334)
Gdynia (131)
Słupsk (32)
Śląskie:
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (90)
Elbląg (26)
Ełk (9)
Wielkopolskie:
Poznań (499)
Kalisz (44)
Konin (30)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (256)
Koszalin (59)
Kołobrzeg (25)
Auchan (138)
Tesco (388)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (18)
STRABAG (13)
ABB (53)
Accenture (154)
Luxoft (167)
PKO BP (0)
KPMG (32)
Orange (13)
IKEA (5)
Budimex (34)

Hiring on praca.pl