Customer Service Representative

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Warszawa

23 dni temu

Manpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Obecnie dla jednego ze swoich Klientów poszukuje osób na stanowisko:

Customer Service Representative
Miejsce pracy: Warszawa | Numer ref.: CRS/037/TMI

Zadania:

  • Kompleksowa obsługa zgłoszeń reklamacyjnych oraz zwrotów ( sprawdzanie zasadności zgłoszeń, rejestracja zgłoszeń w bazie, procesowanie reklamacji/ zwrotów w systemie)
  • Wprowadzanie i realizacja zamówień od wewnętrznych i zewnętrznych Klientów
  • Udzielanie informacji zwrotnej w odpowiedzi na zapytania Klientów wewnętrznych i zewnętrznych
  • Aktywna współpraca z innymi działami firmy ( m.in. Supply Chain, Magazyn )
  • Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego, wynikających z realizacji celów stanowiska i celów biznesowych firmy
  • Uczestnictwo w szkoleniach i spotkaniach związanych z wykowanymi obowiązkami 

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
  • Doświadczenie w pracy z Klientem- min. 1 rok
    Komunikatywność
  • Proaktywne podejście do Klienta i  rozwiązywanych problemów
  • Uważność, koncentracja na szczegółach
  • Doświadczenie w pracy z systemem ERP- mile widziane
  • Dobra znajomość pakietu MS Office ( w szczególności MS Excel)

Oferujemy:

  • Umowę o pracę na rzecz firmy będącej liderem na rynku farmaceutycznym
  • Dynamiczne i pełne wyzwań środowisko pracy
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
  • Pracę w przyjemnej atmosferze i w zgranym zespole
  • Szkolenia wewnętrzne
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej

CRS/037/TMI
Oferta dotyczy pracy tymczasowej 

Poznaj

ManpowerGroup

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.

Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) to osoba, która jest odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w danym sektorze sklepu wielobranżowego, a także do obowiązków pracownika tego należy też: dbałość o dobre relacje z klientami, realizacja planów sprzedaży, monitorowanie płatności obsługiwanych klientów, rozpatrywanie reklamacji, kontrola dokumentacji magazynowej, udział w ...
Praca Pracownik Działu Obsługi Klienta