CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
For our international Client we are currently looking for a:
Responsibilities:
- Assisting with day to day operations of the department,
- Providing clerical and administrative support,
- Running executives' calendars,
- Preparing of translations,
- Organization of business trips, accommodation, transport and different events,
- Processing documentation and preparing reports relating to personnel activities,
- Supporting team in everyday activities.
Requirements:
- Customer Service Experience or administrative job (at least half a year),
- Fluent (B2+) ONE of the following - Spanish, French, Italian, German, Portuguese, Swedish, Dutch OR Danish,
- Good knowledge of English,
- Analytical, focused and open mind.
The Client offers:
- Attractive compensation,
- Broad packet of benefits,
- Professional trainings,
- International and aspiring work environment,
- Relocation support*