Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
- Udział w pracach Zarządu Spółki
- Współudział w tworzeniu regulacji wewnętrznych Spółki obejmujących zachodzące w niej procesy w sposób zapewniający wysoką skuteczność, bezpieczeństwo i zgodność z obowiązującymi przepisami prawa
- Nadzór nad bezpieczeństwem finansowym Spółki, w tym nad zapewnieniem płynności finansowej
- Opracowywanie projektów wewnętrznych regulacji i procedur w zakresie powierzonych obszarów
- Kształtowanie oraz nadzór nad realizacją procesu zarządzania aktywami i pasywami,
- Monitorowanie adekwatności kapitałowej Spółki
- Nadzór nad zarządzaniem finansami w Spółki
- Nadzór nad procesem przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu,
- Nadzór nad opracowaniem projektów podziału zysku lub pokrycia strat Spółki
- Współudział w sporządzaniu projektów planów w zakresie nakładów inwestycyjno – remontowych oraz nadzór nad ich realizacją
- Nadzór nad sporządzaniem informacji o sytuacji ekonomiczno – finansowej Spółki i przedkładanie jej Zarządowi i Radzie Nadzorczej
- Zapewnienie właściwej obsady kadrowej i ciągłości kadr o wysokich kwalifikacjach i kompetencjach w nadzorowanych obszarach funkcjonowania Spółki
- Wykształcenia lub doświadczenia zawodowego kierunkowego
- Praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu rachunkowości zarządczej, budżetowania i kontroli kosztów, analizowania danych finansowych oraz przygotowywania sprawozdań
- Umiejętności zarządzania procesami i strukturami obszaru finansowego przedsiębiorstwa
- Wysokiego poziomu zaangażowania i poczucia odpowiedzialności za wykonane zadania
- Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
- Gotowości do pracy stacjonarnej w Krotoszynie
- Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Możliwość proponowania i wdrażania rozwiązań
- Ciekawą pracę w doświadczonym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego, także poprzez udział w wewnętrznych projektach firmowych
- Ubezpieczenie na zdrowie i życie na bardzo preferencyjnych warunkach finansowych
Poznaj
Dino Polska S.A.
Dino to polska sieć średniej wielkości supermarketów spożywczych, będąca jedną z najszybciej rosnących sieci na całym rynku handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce. Model biznesowy Grupy Dino łączy zalety formatu średniopowierzchniowych supermarketów zlokalizowanych w pobliżu miejsc zamieszkania klientów z umiejętnością szybkiego otwierania nowych sklepów oraz atrakcyjnym asortymentem.
W Dino Polska chcemy być „Najbliżej Ciebie” nie tylko zapewniając szeroki wybór najwyższej jakości produktów i umożliwiając wygodne zakupy, ale również poprzez odpowiedzialne postępowanie w prowadzonym biznesie: zapewnianie naszym pracownikom godnych warunków pracy, oszczędne korzystanie z zasobów naturalnych i bycie dobrym kontrahentem.
Szybki rozwój w połączeniu z dużymi możliwościami dalszej ekspansji sieci marketów Dino tworzą atrakcyjne perspektywy rozwoju zawodowego dotychczasowym i nowym pracownikom Dino Polska. Sprzyja temu także nasze ukierunkowanie na awanse wewnętrzne, otwartość na pomysły naszych pracowników i docenianie proaktywności.
Na koniec roku 2021 roku Grupa Dino zatrudniała ok. 32,4 tys. osób, które pracowały w 1815 marketach na terenie całego kraju, w 7 centrach dystrybucyjnych oraz w centrali firmy w Krotoszynie.
Od kwietnia 2017 roku Spółka jest notowana na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Dino Polska S.A. jest spółką z dominującym polskim kapitałem.