Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki, pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.
Globetek dla swojego Klienta, firmy realizującej projekty inwestycyjne w obszarze budownictwa infrastrukturalnego, poszukuje osoby na stanowisko:
Dyrektor projektu (branża kolejowa)
Obowiązki:
- Aktywny udział w przygotowaniu oferty, koordynacja jej przygotowania i odpowiedzialność za jej kompletność i poprawność techniczno-ekonomiczną
- Kształtowanie relacji z Zamawiającym
- Zarządzanie całym zespołem i zasobami projektu, zarządzanie procesami projektu
- Planowanie i organizacja budowy, kontrola kosztów i raportowanie, harmonogramowanie, kontraktacja, rozliczenia, bezpieczeństwo na budowie
- Wdrażanie obowiązujących procedur i standardów
- Opracowanie harmonogramu realizacyjnego i współpraca przy tworzeniu cashflow
- Wdrażanie rozwiązań zamiennych i równoważnych
- Pełnienie nadzoru nad: realizacją projektu, korespondencją projektową w tym z zamawiającym i podwykonawcami, organizuje cykliczne spotkania projektowe
- Przeprowadza kluczowe negocjacje z podwykonawcami i dostawcami
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności linie, węzły i stacje kolejowe bez ograniczeń
- Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Budowy na robotach związanych z budową lub przebudową infrastruktury kolejowej, która obejmowała roboty prowadzone przy czynnym torze sąsiednim na linii kolejowej dwutorowej o długości co najmniej 15 km i obejmujące co najmniej 1 szlak i 1 stację kolejową.
- Minimum 18 miesięcy doświadczenia w pełnieniu funkcji kierowniczych związanych z zarządzaniem zadaniami inwestycyjnymi na dwóch inwestycjach infrastrukturalnych, których wartość realizacyjna (kontraktowa) wynosiła minimum 100 mln PLN brutto dla każdej inwestycji, w oparciu o uznany standard realizacji robót budowlanych (np. FIDIC V0B/B, ICC/NEC, CCAG lub inne równoważne)
- Umiejętność efektywnego organizowania oraz kierowania robotami w zakresie budowy, przebudowy i modernizacji infrastruktury kolejowej (w tym umiejętność sporządzania harmonogramów robót)
- Umiejętność obsługi programu MS Project
- Znajomość rynku Podwykonawców i Dostawców (znajomość aktualnych cen usług sektora branży budowlanej)
- Doświadczenie w realizacji procesu ofertowania będzie stanowiło dodatkowy atut
- Odpowiedzialność oraz samodzielność w działaniu
- Nastawienie na realizację celów
Oferujemy:
- Zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
- Praca pełna wyzwań w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- Samodzielne realizowanie interesujących projektów oraz możliwość rozwoju zawodowego
- Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do zajmowanego stanowiska i zakresu zadań
- Przyjazna atmosfera pracy w zespole profesjonalistów