Departament Usług Cyfrowych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/ML/11/2018
Życie składa się z wielu decyzji, które najlepiej podejmować z zaufanym partnerem. Tak brzmi nasze motto. Więc jeśli myślisz podobnie i chcesz brać udział w transformacji cyfrowej, jaka dokonuje się obecnie w Banku, to chętnie się z Tobą spotkamy.
Dlatego jeżeli pragniesz nowych wyzwań, chcesz współtworzyć Agile’ową kulturę pracy w Banku i kreować najlepsze rozwiązania technologiczne – podejmij decyzję o dołączeniu do naszego zespołu.
Jakie będą Twoje wyzwania:
- Tworzenie wymagań biznesowych dla rozwijanych obszarów serwisów bankowości internetowej we współpracy z zespołem projektowym (biznes i IT) pracującym w oparciu o metodyki zwinne,
- Pozyskiwanie, gromadzenie i analizowanie wymagań biznesowych dla zmian w aplikacjach IT, powiązanych z serwisami bankowości internetowej
- Wyciąganie wniosków i proponowanie rozwiązań ukierunkowanych na rozwój bankowości internetowej,
- Tworzenie przypadków testowych na podstawie opisanych wymagań biznesowych,
- Przeprowadzanie manualnych testów funkcjonalnych (w tym przede wszystkim UAT i regresji) serwisów bankowości internetowej wraz z dalszą opieką nad zgłoszeniami,
- Prowadzenie uzgodnień z innymi jednostkami banku w zakresie akceptacji przygotowywanych koncepcji rozwoju serwisu bankowości internetowej,
- Diagnoza powiązań innych projektów prowadzonych w banku z projektem rozwoju bankowości internetowej,
- Analiza rynku serwisów bankowości internetowej oraz proponowanie usprawnień w istniejących procesach,
Ta oferta jest dla Ciebie, jeśli:
- Posiadasz wykształcenie: wyższe, mile widziany profil finansowy, matematyczny lub informatyczny,
- Masz wiedzę z zakresu serwisów bankowości internetowej i mobilnej,
- minimum rok pracowałeś w specyfikowaniu funkcjonalności dla aplikacji biznesowych/serwisów internetowych
- realizowałeś/koordynowałeś testy (UAT) aplikacji biznesowych
- Posiadasz doświadczenie w pracy w projektach realizowanych w oparciu o metodyki zwinne (Agile/Scrum) w zakresie rozwijania Product Backlogu, budowania User stories, aktywnego uczestnictwa w rytuałach scrumowych etc.
- Jesteś samodzielny w działaniu,
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy w instytucji finansowej (preferowane: banki, w obszarze bankowości detalicznej),
- Znajomość narzędzi HP QC, JIRA, Confluence,
Co od nas otrzymasz:
- możliwość pracy w bankowych projektach w ramach małych zespołów scrum’owych
- realny wpływ na wdrożenie Agile w największym polskim Banku
- elastyczny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku po fundusz emerytalny
- prywatną opiekę zdrowotną
- profesjonalny systemem szkoleń
- możliwość współtworzenia rozwiązań technologicznych w branży finansowej.
pko, bank, bp
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.