Centrum Obsługi i Operacji/ Biuro Optymalizacji i Monitorowania
Miejsce pracy: Rzeszów
Nr ref.: CEN/MR/06/2019
Dołączając do nas zyskujesz:
- pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny MyBenefit, kartę Multisport
- atrakcyjną ofertę produktów bankowych, w tym kredytu hipotecznego
- dedykowany system szkoleń
- możliwość zdobywania doświadczenia w największej instytucji finansowej w kraju
- stabilizację zatrudnienia – umowę o pracę, dedykowany system premiowy
- możliwość elastycznego zatrudnienia w lokalizacjach: Warszawa, Kraków, Katowice, Poznań, Lublin, Rzeszów, Łódź, Gdynia
Twój dzień w PKO Banku Polskim będzie polegał na:
- identyfikacji potencjału optymalizacyjnego procesów back office i contact center oraz analizie ich efektywności
- optymalizacji i projektowaniu efektywnych procesów z wykorzystaniem narzędzi Lean i innych metod eliminujących straty
- inicjowaniu i wdrażaniu zmian z wykorzystaniem najlepszych praktyk rynkowych
- bezpośredniej współpracy uczestnikami procesów oraz pozyskiwaniu feedbacku celem ciągłego doskonalenia oraz inicjowaniu potrzeby optymalizacji
- określaniu potrzeb biznesowych oraz definiowaniu wymagań biznesowych do budowania lub modyfikacji rozwiązań informatycznych
- tworzeniu atmosfery innowacyjności i wsparcie inicjatyw podnoszących efektywność procesów
Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie, informatyka, matematyka, ekonomia, statystyka lub pokrewne
- umiejętności identyfikacji potencjału optymalizacyjnego procesów i oceny ich efektywności z wykorzystaniem BPMN i narzędzi statystycznych
- doświadczenia we wdrażaniu i rozwoju rozwiązań dotyczących doskonalenia procesów, redukcji strat w procesie oraz umiejętności projektowania nowych procesów wolnych od strat i zgodnych z user experience
- doświadczenia w budowaniu i rozwoju kompetencji w zakresie optymalizacji procesów oraz atmosfery innowacyjności w organizacji
- znajomości metodologii i narzędzi lean w modelowaniu procesów oraz doświadczenia w ich wykorzystaniu
- umiejętności prowadzenia analiz biznesowych, zdolności komunikacyjnych, interpersonalnych i nieustannej kreatywności
- umiejętności efektywnego działania pod presją czasu, doskonałej organizacji pracy własnej oraz odporności na stres i wysokiej kultury osobistej
- biegłej znajomości pakietu MS Office
- dyspozycyjności, czynnego prawa jazdy kat B. i gotowości do odbywania podróży służbowych
- dodatkowym atutem będzie ukończone szkolenie/certyfikat z zakresu Agile, Pricne2, Lean Six Sigma, BPMN, UX
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.