Centrum Obsługi i Operacji/ Biuro Rozwoju Obsługi i Operacji
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: CEN/MS/15/2019
Dołączając do nas zyskujesz:
- pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny MyBenefit, kartę Multisport
- atrakcyjną ofertę produktów bankowych, w tym kredytu hipotecznego
- dedykowany system szkoleń
- możliwość zdobywania doświadczenia w największej instytucji finansowej w kraju
- stabilizację zatrudnienia – umowę o pracę, dedykowany system premiowy
- możliwość elastycznego zatrudnienia w lokalizacjach: Warszawa, Lublin, Kraków, Katowice
Twój dzień w PKO Banku Polskim będzie polegał na:
- inicjowaniu i wdrażaniu rozwiązań w zakresie doskonalenia kanałów kontaktu Contact Center i procesów Centrum Obsługi i Operacji
- przygotowaniu dokumentacji technicznej w związku z prowadzonymi projektami
- wdrażaniu rozwiązań, których inicjatorem jest Centrum Obsługi i Operacji
- opiniowanie dokumentów mających wpływ na działalność Centrum Obsługi i Operacji oraz rekomendowaniu zmian
- raportowanie efektów biznesowych wdrożeń projektów/inicjatyw
Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie, informatyka, matematyka, ekonomia, statystyka lub pokrewne
- minimum 3 letniego doświadczenia w pracy w Banku
- doświadczenia w prowadzeniu projektów i inicjatyw rozwojowych
- dobrej znajomości zasad funkcjonowania Contat Center oraz wiedzy z zakresu User Experience
- doświadczenia w pracy z JIRA/Confluence/HP Quality Center/EPM/SharePoint
- umiejętności budowania procesów i prowadzenia analiz biznesowych oraz profesjonalnego tworzenia prezentacji z wykorzystaniem metody business
- umiejętności identyfikacji obszarów rozwojowych i kreowania rozwiązań dla skutecznego wdrażania proponowanych zmian
- biegłej znajomości pakietu MS Office - w szczególności Excel
- zdolności analitycznych, komunikacyjnych, interpersonalnych i kreatywnego podejścia do nowych wyzwań
- umiejętności efektywnego działania pod presją czasu, doskonałej organizacji pracy własnej oraz odporności na stres
- dodatkowym atutem będzie ukończone szkolenie/certyfikat z zakresu Agile, Pricne2, Lean Six Sigma
pko, bank, bp
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.