Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy specjalista w Nadzorze Wodnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Przeczyce, ul. 21 Stycznia 127a    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przyjmowanie i weryfikowanie poprawności wniosków o wydanie zgody wodnoprawnej oraz prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zgłoszeń wodnoprawnych, wydawanie zaświadczeń o sprzeciwie lub braku sprzeciwu w zakresie zgłoszeń...
  • Starszy inspektor kontroli państwowej w Delegaturze NIK

    Najwyższa Izba Kontroli   Poznań    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Starszy inspektor kontroli państwowej w Delegaturze NIK

    Najwyższa Izba Kontroli   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Starszy inspektor kontroli państwowej w Departamencie Infrastruktury (profil ogólny)

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Starszy inspektor kontroli państwowej w Departamencie Infrastruktury

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Inspektor ds. Świadczeń Rodzinnych

    Ośrodek Pomocy Społecznej w Konstancinie-Jeziornie   Konstancin-Jeziorna, ul. Rycerska 13    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: udzielanie informacji dotyczących świadczeń rodzinnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozpatrywanie wniosków dotyczących świadczeń rodzinnych; prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie spraw...
  • Młodszy Specjalista w Nadzorze Wodnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Sieradz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w przygotowaniu opisów zamówień (m.in.: kosztorysów, uproszczonych dokumentacji) dla robót konserwacyjnych, prowadzenie biura podawczego w zakresie właściwości nadzoru wodnego, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie...
  • Młodszy Specjalista w Nadzorze Wodnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Pabianice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w przygotowaniu opisów zamówień (m.in.: kosztorysów, uproszczonych dokumentacji) dla robót konserwacyjnych, prowadzenie biura podawczego w zakresie właściwości nadzoru wodnego, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie...
  • Młodszy Specjalista w Nadzorze Wodnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Gniezno    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w przygotowaniu opisów zamówień (m.in.: kosztorysów, uproszczonych dokumentacji) dla robót konserwacyjnych, prowadzenie biura podawczego w zakresie właściwości nadzoru wodnego, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie...
  • Główny specjalista kontroli państwowej w Departamencie Rolnictwa i Rozwoju Wsi

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor w Referacie Organizacyjnym

URZĄD MIEJSKI W TOSZKU
Toszek
praca stacjonarna
1546 dni temu
URZĄD MIEJSKI W TOSZKU

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Inspektora

W Referacie Organizacyjnym

W Urzędzie Miejskim W Toszku

 

Burmistrz Toszka

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

 

Inspektora

 

w Referacie Organizacyjnym

(1 etat)

 

w Urzędzie Miejskim w Toszku, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek

w pełnym wymiarze czasu pracy

Inspektor w Referacie Organizacyjnym
Miejsce pracy: Toszek
Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań
    na danym stanowisku,
  • co najmniej 3-letni staż pracy,
  • znajomość przepisów ustaw:
    • o samorządzie gminnym,
    • kodeksu postępowania administracyjnego (ze szczególnym uwzględnieniem skarg
    • i wniosków),
    • ustawy o petycjach,
    • instrukcji kancelaryjnej stanowiącej załącznik nr 1 do Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
    • Prawo zamówień publicznych (w zakresie szacowania wartości zamówień i opisu przedmiotu zamówienia), ze szczególnym uwzględnieniem zamówień „podprogowych” (poniżej 30.000 euro),
  • bardzo dobra znajomość zagadnień związanych ze strukturą organizacyjną, organizacją pracy i obiegu dokumentów w Urzędzie Miejskim w Toszku oraz strukturą gminnych jednostek organizacyjnych,
  • obywatelstwo polskie lub jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
  • preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
  • biegła umiejętność obsługi komputera (pakiet Microsoft Office) i urządzeń biurowych oraz zdolność bezwzrokowego i szybkiego pisania na klawiaturze,
  • wysoka kultura osobista, uprzejmość, życzliwość, umiejętność empatycznej i przyjaznej obsługi interesantów, w tym negocjacji, rozwiązywania i prawidłowego reagowania na sytuacje stresujące i kryzysowe, umiejętności interpersonalne,
  • prawo jazdy kategorii B,
  • zdolności analitycznego myślenia, łatwość formułowania myśli na piśmie, umiejętność sprawnej, samodzielnej i efektywnej organizacji czasu pracy,
  • dyspozycyjność, sumienność, odpowiedzialność, kreatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole.
Zakres zadań i odpowiedzialności wykonywanych na stanowisku (główne obowiązki):
  • planowanie oświetlenia ulic, placów, skwerów oraz jego utrzymanie,
  • planowanie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
  • przyjmowanie zgłoszeń o padłych zwierzętach na terenie Gminy Toszek, co do których nie można ustalić właściciela oraz zorganizowanie i usunięcie padłego zwierzęcia,
  • przyjmowanie zgłoszeń o pojawieniu się na terenie zamieszkałym zwierząt wolno żyjących zagrażających porządkowi publicznemu oraz organizowanie ich usunięcia,
  • budowa, utrzymanie i eksploatacja szaletów publicznych,
  • nadzór nad funkcjonowaniem targowiska miejskiego, w tym kontrolowanie stanu targowiska oraz określanie prac do wykonania na targowisku, kontrola wykonania prac oraz ich rozliczanie,
  • utrzymanie cmentarzy i miejsc pamięci, w tym kontrolowanie stanu cmentarza komunalnego i miejsc pamięci, określanie niezbędnych do wykonania prac, kontrola ich wykonania i rozliczanie,
  • utrzymanie porządku i czystości w gminie oraz utrzymanie zieleni w tym kontrola wykonania oraz rozliczanie prac,
  • prowadzenie spraw w zakresie przygotowania, realizacji, nadzoru i rozliczania inwestycji, remontów objętych budżetem gminy w zakresie wodociągów, kanalizacji, obiektów użyteczności publicznej oraz innej infrastruktury, w szczególności poprzez:
    • sporządzanie umów na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, wykonywanie robót budowlanych i prowadzenie nadzoru inwestorskiego,
    • zapewnienie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa opracowywania dokumentacji technicznej, dokumentacji technologii rozbiórek, robót budowlanych, poprzez sprawdzanie wpływającej dokumentacji projektowej pod względem jej kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem zamówień publicznych,
    • przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury udzielenia zamówienia publicznego, czynny udział w pracach komisji przetargowych,
    • prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych (bez wymaganego pozwolenia na budowę), pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy zabytku, pozwolenia na użytkowanie itp. oraz dokonywanie odpowiednich zgłoszeń,
    • uczestnictwo w odbiorach robót, nadzór nad wykonaniem umów,
    • rozliczanie i przekazywanie użytkownikowi zakończonych inwestycji,
    • nadzór nad inwestycjami w okresie gwarancyjnym (przeglądy i naprawy gwarancyjne),
  • przygotowywanie niezbędnych danych do wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych,
  • sporządzanie projektu i sprawozdania z wykonania budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych,
  • opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w oparciu o analizę potrzeb inwestycyjnych, remontowych i rozbiórek.
Zakres zadań i odpowiedzialności wykonywanych na stanowisku (główne obowiązki):
  • obsługa sekretariatu Burmistrza Toszka oraz Zastępcy Burmistrza, w tym w szczególności:
    • wykonywanie czynności kancelaryjno-technicznych, odbieranie i przekierowywanie rozmów telefonicznych do odpowiednich komórek organizacyjnych Urzędu, obsługa poczty elektronicznej sekretariatu,
    • dbałość o funkcjonalność, porządek i estetykę sekretariatu oraz gabinetu Burmistrza i Zastępcy Burmistrza,
    • organizacja, w tym również prowadzenie terminarza wyjazdów i spotkań Burmistrza Toszka oraz Zastępcy Burmistrza,
    • przyjmowanie interesantów i gości, awizowanie ich do Burmistrza i Zastępcy Burmistrza oraz zapewnienie sprawnej, kompetentnej i życzliwej obsługi interesantów,
    • czuwanie nad sprawnych obiegiem informacji miedzy sekretariatem a innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu,
    • dostarczanie korespondencji do placówki pocztowej,
    • przyjmowanie i rejestracja w elektronicznym systemie obiegu dokumentów korespondencji wychodzącej z Urzędu Miejskiego w Toszku,
    • ewidencjonowanie korespondencji w pocztowej książce nadawczej i rejestrach prowadzonych w systemie elektronicznym przed ich przekazaniem do placówki pocztowej,
    • przekazywanie poszczególnym komórkom organizacyjnym Urzędu zadekretowanej korespondencji,
    • kontrola prawidłowości pobierania i zdawania kluczy, prowadzenie książki pobierania i zdawania kluczy, odpowiadanie za pobieranie i zdawanie kluczy z sejfu.
  • prowadzenie zbioru i rejestru zarządzeń Burmistrza Toszka, w tym:
    • bieżące prowadzenie, monitorowanie i aktualizowanie rejestru zarządzeń w formie pisemnej oraz elektronicznej,
    • bieżące, zgodne z wewnętrznymi regulacjami przesyłanie zarządzeń celem ich udostępnienia w Biuletynie Informacji Publicznej,
    • przekazywanie zarządzeń według rozdzielnika poszczególnym komórkom organizacyjnym Urzędu,
    • opracowywanie i przedkładanie Sekretarzowi Gminy do dnia 30. stycznia każdego roku wykazu obowiązujących zarządzeń Burmistrza Toszka wg stanu na dzień 1. stycznia danego roku kalendarzowego,
    • przekazywanie Regionalnej Izbie Obrachunkowej zarządzeń Burmistrza objętych zakresem jej nadzoru, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
  • prowadzenie zbioru oraz rejestru upoważnień i pełnomocnictw wydanych przez Burmistrza Toszka, w tym bieżące prowadzenie, monitorowanie i aktualizowanie rejestru w formie pisemnej oraz elektronicznej,
  • prowadzenie księgozbioru Urzędu oraz planowanie, realizacja i kontrolowanie zakupów dotyczących prasy i publikacji książkowych na potrzeby pracowników Urzędu Miejskiego w Toszku, w tym czuwanie nad prawidłowym wydatkowaniem środków finansowych przeznaczonych na ten cel,
  • terminowe regulowanie składek członkowskich w organizacjach, związkach, których członkiem jest Gmina Toszek,
  • zapewnienie wywieszenia flagi państwowej i odpowiednio flagi okazjonalnej na budynku Urzędu Miejskiego w Toszku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym także z okazji uroczystości oraz rocznic i świąt państwowych, współpraca z Referatem Zamówień Publicznych, Rozwoju i Promocji Gminy oraz jednostkami organizacyjnymi gminy w tym zakresie,
  • prowadzenie spraw dotyczących staży, praktyk, prac społecznie użytecznych, robót publicznych, nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne, w tym w szczególności: przygotowywanie umów, prowadzenie ewidencji czasu pracy osób skierowanych i jego rozliczanie, wydawanie opinii i zaświadczeń, współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy i właściwym sądem w tym zakresie,
  • wykonywanie czynności związanych z przyjęciem i doręczaniem pism prokuratorskich, sądowych, urzędowych w przypadku niemożności ich doręczenia adresatowi w jego miejscu zamieszkania,
  • opracowywanie, aktualizacja instrukcji z zakresu zabezpieczenia budynku Urzędu, dokumentów i pieczęci oraz kontrola jej przestrzegania przez pracowników Urzędu,
  • pomocniczo realizacja i kontrolowanie zaopatrzenia materiałowo-technicznego Urzędu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wewnętrznymi regulacjami w tym zakresie,
  • organizacja wyborów organów jednostek pomocniczych Gminy Toszek, w tym przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z wyborami, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami statutowymi w tym zakresie,
  • w porozumieniu z Kierownikiem Referatu terminowe i rzetelne udzielanie informacji publicznej w zakresie wynikającym z powierzonego zakresu czynności i odpowiedzialności, rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji dotyczących realizacji powierzonych czynności,
  • współpraca z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego w Toszku oraz samodzielnymi stanowiskami pracy,
  • dochowanie tajemnicy służbowej dotyczącej spraw przez siebie prowadzonych, jak i spraw, których ujawnienie mogłoby zaszkodzić dobremu imieniu pracodawcy.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o pracę - wg wzoru dostępnego na stronie internetowej www.bip.toszek.pl oraz w pok. nr 21 w Urzędzie Miejskim  w Toszku,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; posiadane kwalifikacje zawodowe, dotychczasowe osiągnięcia zawodowe – jeśli są,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy – świadectwa pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu, a w przypadku trwającego stosunku pracy - oświadczenie kandydata lub zaświadczenie pracodawcy,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, a w przypadku osób nie posiadających obywatelstwa polskiego odpowiednio dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego zgodnie z § 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 64, poz. 539), tj.:
    • certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego, jako Obcego,
    • dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
    • świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
    • świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanym przez Ministra Sprawiedliwości,
  • oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze), zgodnie z wymogiem wynikającym z art. 14 i 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).

Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
 
Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
 
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

 

Podobne oferty

  • Młodszy specjalista w Nadzorze Wodnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Przeczyce, ul. 21 Stycznia 127a    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przyjmowanie i weryfikowanie poprawności wniosków o wydanie zgody wodnoprawnej oraz prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zgłoszeń wodnoprawnych, wydawanie zaświadczeń o sprzeciwie lub braku sprzeciwu w zakresie zgłoszeń...
  • Starszy inspektor kontroli państwowej w Delegaturze NIK

    Najwyższa Izba Kontroli   Poznań    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Starszy inspektor kontroli państwowej w Delegaturze NIK

    Najwyższa Izba Kontroli   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Starszy inspektor kontroli państwowej w Departamencie Infrastruktury (profil ogólny)

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Starszy inspektor kontroli państwowej w Departamencie Infrastruktury

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Inspektor ds. Świadczeń Rodzinnych

    Ośrodek Pomocy Społecznej w Konstancinie-Jeziornie   Konstancin-Jeziorna, ul. Rycerska 13    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: udzielanie informacji dotyczących świadczeń rodzinnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozpatrywanie wniosków dotyczących świadczeń rodzinnych; prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie spraw...
  • Młodszy Specjalista w Nadzorze Wodnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Sieradz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w przygotowaniu opisów zamówień (m.in.: kosztorysów, uproszczonych dokumentacji) dla robót konserwacyjnych, prowadzenie biura podawczego w zakresie właściwości nadzoru wodnego, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie...
  • Młodszy Specjalista w Nadzorze Wodnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Pabianice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w przygotowaniu opisów zamówień (m.in.: kosztorysów, uproszczonych dokumentacji) dla robót konserwacyjnych, prowadzenie biura podawczego w zakresie właściwości nadzoru wodnego, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie...
  • Młodszy Specjalista w Nadzorze Wodnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Gniezno    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w przygotowaniu opisów zamówień (m.in.: kosztorysów, uproszczonych dokumentacji) dla robót konserwacyjnych, prowadzenie biura podawczego w zakresie właściwości nadzoru wodnego, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie...
  • Główny specjalista kontroli państwowej w Departamencie Rolnictwa i Rozwoju Wsi

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...