Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 24069
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie)
- wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku
Zakres zadań
- koordynacja czynności kancelaryjnych w urzędzie poprzez współpracę z Pełnomocnikiem Wojewody ds. EZD, z koordynatorami wydziałowymi i z pracownikami Urzędu (nadzór nad sprawdzaniem poprawności teczek prowadzonych w systemie papierowym i spraw prowadzonych w EZD, wykrywanie błędów, proponowanie rozwiązań i usprawnień, prowadzenie szkoleń z zakresu Instrukcji Kancelaryjnej i Archiwalnej) w celu ujednolicenia i poprawnego wykonywania czynności kancelaryjnych;
- przeglądanie dokumentacji w celu wydzielenia kategorii A i B; opracowywanie materiałów archiwalnych i przekazywanie do Archiwum Państwowego lub Centralnego Archiwum Wojskowego, przekazywanie dokumentacji niearchiwalnej na makulaturę;
- przyjmowanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej od komórek organizacyjnych Urzędu w celu jej zaewidencjonowania, przechowywania i udostępniania; sporządzanie ewidencji zasobu archiwum i oznaczanie w celu ułatwienia dostępu do niej;
- udostępnianie dokumentacji pracownikom Urzędu i klientom zewnętrznym w celach służbowych i naukowych, przygotowywanie projektów pism – odpowiedzi na zapytania dotyczące przechowywanych akt;
- zabezpieczanie dokumentacji w celu jej ochrony przed czynnikami szkodliwymi;
- zabezpieczanie archiwum w celu ochrony dokumentacji przed włamaniem, zalaniem, pożarem.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego do 1 roku w archiwizacji dokumentacji
- znajomość struktury organizacyjnej Urzędu (Statut Warmińsko-Mazurskiego Urzędu wojewódzkiego w Olsztynie, Regulamin Organizacyjny Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie)
- znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- posiadanie kursu archiwistów I i II stopnia