Swipe left or right
to go to next or previous job

Inspektor wojewódzki

Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie

Kraków i teren woj. małopolskiego

83 days ago

Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Kraków i teren woj. małopolskiego
Ogłoszenie o naborze Nr 27630

Warunki pracy

Zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, praca pod presją czasu

W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).
Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.
Czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy nie występują, uciążliwe są bieżąco minimalizowane.

Zakres zadań

  • Ustalanie czy mają zastosowanie przepisy o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w zakresie świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych w indywidualnym przypadku w celu ustalenia kraju pierwszeństwa w wypłacie świadczeń
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w celu ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych
  • Udzielanie odpowiedzi na pytania właściwych organów zagranicznych w związku z koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego za pomocą formularzy SED i kompletowanie dokumentacji w tym zakresie w celu przekazania informacji zagranicznym organom właściwym
  • Prowadzenie postępowań w zakresie nienależnie pobranych świadczeń w celu odzyskania środków finansowych pobranych przez osoby nieuprawnione

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • znajomość przepisów krajowych: ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, kodeksu postępowania administracyjnego,
  • znajomość przepisów unijnych:
  • - tytułu II („Określanie mającego zastosowanie ustawodawstwa”), tytułu III („ Przepisy dotyczące różnych kategorii świadczeń”) - rozdział 8 „Świadczenia rodzinne” rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 883/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego (Dz.Urz. UE L 166 z 30 kwietnia 2004, z późn. zm.)
  • - tytułu I („Przepisy ogólne”), tytułu II („Przepisy dotyczące współpracy i wymiany danych”) oraz tytułu III („Przepisy szczególne dotyczące poszczególnych kategorii świadczeń”) – rozdział 6 „Świadczenia rodzinne” rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 987/2009 z dnia 16 września 2009 r. dotyczące wykonywania rozporządzenia (WE) nr 883/2004 w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego (Dz.Urz. UE L 284 z 30 października 2009 z późn. zm.)
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz wiedza z zakresu administracji publicznej
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • komunikatywna znajomość (poziom B1) języka angielskiego lub niemieckiego lub francuskiego

Get to know the position: Specjalista ds. Administracyjnych

Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...
Specjalista ds. Administracyjnych Job Specjalista ds. Administracyjnych

Search jobs by:

Dolnośląskie:
Wrocław (727)
Wałbrzych (47)
Legnica (60)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (133)
Toruń (83)
Lubelskie:
Lublin (103)
Chełm (13)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (729)
Tarnów (37)
Nowy Sącz (35)
Mazowieckie:
Warszawa (1594)
Radom (63)
Płock (33)
Opolskie:
Opole (117)
Nysa (9)
Podkarpackie:
Rzeszów (75)
Przemyśl (21)
Podlaskie:
Białystok (89)
Suwałki (26)
Łomża (20)
Pomorskie:
Gdańsk (310)
Gdynia (117)
Słupsk (33)
Śląskie:
Katowice (439)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (72)
Elbląg (25)
Ełk (7)
Wielkopolskie:
Poznań (455)
Kalisz (40)
Konin (34)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (212)
Koszalin (45)
Kołobrzeg (17)
Auchan (65)
Tesco (317)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (19)
STRABAG (11)
ABB (100)
Accenture (204)
Luxoft (167)
PKO BP (371)
KPMG (30)
Orange (26)
IKEA (7)
Budimex (22)

Hiring on praca.pl