Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. organizacyjnych

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    W dziale Inwestycji, komórce zajmującej się realizacją inwestycji budowlanych, poszukujemy osoby odpowiedzialnej za sprawną organizację działu, dbałość o standardy Muzeum oraz sprawną komunikację i obieg dokumentów Zakres obowiązków: prowadzenie i odpowiedzialność za utrzymanie...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Health & Benefits Administrator Entry

    Aon   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    What the day will look like In your first three months: you'll learn how we manage benefits systems for clients; you'll get to know our team of benefits experts in different countries; you'll become familiar with some tools that we use to offer and track employee benefits; What you'll do once you're...
  • Specjalista Sekcji Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w Wydziale Nieruchomości i Zakwaterowania Wojsk

    REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY W KRAKOWIE   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    GŁÓWNE ZADANIA ZARZĄDU: kierowanie realizacją inwestycji budowlanych i remontów infrastruktury wojskowej, zabezpieczenie infrastruktury dla wojsk biorących udział w operacjach połączonych na obszarze działania Zarządu, nadzór nad utrzymaniem i eksploatacją obiektów i urządzeń...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
  • Pracownik administracyjny w Dziale Finansowym i Ewidencji Majątku CM

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
  • Purchasing Supervisor / Buyer for automotive and industrial manufacture sector / Private label

    Gavbiz   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    kierownik/koordynator  pełny etat
    3 dni
    As a Purchasing Supervisor your duties will be: Creation and updating of purchase orders. Develop profitable purchasing strategies. Dealing with general queries on product and pricing. Administrative tasks required for the effective operation of the Purchasing Department. Ensuring suppliers deliver...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   20 000 - 23 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor wojewódzki

Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
małopolskie, Kraków i teren woj. małopolskiego
praca stacjonarna
2106 dni temu
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Kraków i teren woj. małopolskiego
Ogłoszenie o naborze Nr 29348

Warunki pracy

Praca w terenie, krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, zagrożenie naciskami grup przestępczych, zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa), częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz (rozumiane jako świadczenie usług mobilnych na rzecz obywateli państw trzecich, np. pomoc w załatwianiu spraw urzędowych poza siedzibą MUW), praca pod presją czasu

W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).
Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.
Czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy nie występują, uciążliwe są bieżąco minimalizowane.

Zakres zadań

  • Udzielanie informacji obywatelom państw trzecich, w języku polskim oraz w językach obcych w szczególności w języku ukraińskim; instruowanie obcokrajowców w sprawach dotyczących m.in. kwestii związanych z: legalizacją pobytu, legalnym zatrudnieniem, prawem obowiązującym w Polsce, działaniami i podziałem zadań w instytucjach publicznych, warunkami prowadzenia działalności gospodarczej, wartościami i obyczajami obowiązującymi w Polce. Udzielanie pomocy, wsparcia i informacji w zakresie: łączenia rodzin, znalezienia mieszkania, szkoły/przedszkola/innej, opieki nad dzieckiem, rekrutacji na studia, objaśniania i wypełniania urzędowych dokumentów/aplikacji/wniosków. Kontaktowanie się z innymi urzędami obsługującymi obywateli państw trzecich oraz instytucjami zaangażowanymi w proces integracji obywateli państw trzecich. W razie potrzeby uczestniczenie w rozmowach z pracownikami instytucji udzielających pomocy cudzoziemcom, a także w kontaktach z innymi urzędami, również poza siedzibą Punktu
  • Obsługiwanie infolinii informacyjno-doradczej w zakresie udzielania cudzoziemcom informacji w kwestiach wymienionych w zadaniu pierwszym, w celu zapewnienie obywatelom państw trzecich informacji, doradztwa i pomocy
  • Rejestrowanie Klientów Punktu Informacyjno – Doradczego oraz pobieranie od nich oświadczenia o wyrażeniu zgody na uczestnictwo w Projekcie , wprowadzanie i gromadzenie tych danych w systemie teleinformatycznym dot. obsługi Klientów
  • Wspomaganie procesów rekrutacji cudzoziemców na kursy językowe i adaptacyjne organizowane w ramach projektu
  • Współpracowanie przy opracowaniu mini-poradników dla cudzoziemców, w tym w szczególności w języku ukraińskim
  • Udzielanie wsparcia dla szkół i uczących się tam dzieci cudzoziemskich w przypadku zgłoszenia takich potrzeb
  • Współpracowanie z komórkami Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców, w celu wymiany informacji w zakresie spraw dotyczących obywateli państw trzecich

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe na kierunkach: prawo, administracja
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego związane z pracą z klientem cudzoziemskim indywidualnym i instytucjonalnym, w aspekcie spraw prawnoadministracyjnych, organizacyjnych lub formalnych – potwierdzone kopiami świadectw pracy lub innych dokumentów
  • zaawansowana znajomość języka ukraińskiego i komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o cudzoziemcach, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, ustawy o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium RP, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, orzecznictwa krajowego i międzynarodowego z zakresu spraw dot. cudzoziemców
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz wiedza z zakresu administracji publicznej
  • biegła znajomość obsługi MS Office (Word, Excel) – poziom zaawansowany
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • komunikatywna znajomość rosyjskiego i/lub wietnamskiego
  • ukończone kursy i szkolenia dot. pracy z klientem cudzoziemskim
  • umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych i nieprzewidywalnych
  • umiejętność rozwiązywania problemów oraz umiejętność radzenia sobie w pracy z trudnym klientem
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • obiektywizm
  • komunikatywność i asertywność
  • kreatywność
  • sumienność i zdyscyplinowanie
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. organizacyjnych

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    W dziale Inwestycji, komórce zajmującej się realizacją inwestycji budowlanych, poszukujemy osoby odpowiedzialnej za sprawną organizację działu, dbałość o standardy Muzeum oraz sprawną komunikację i obieg dokumentów Zakres obowiązków: prowadzenie i odpowiedzialność za utrzymanie...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Health & Benefits Administrator Entry

    Aon   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    What the day will look like In your first three months: you'll learn how we manage benefits systems for clients; you'll get to know our team of benefits experts in different countries; you'll become familiar with some tools that we use to offer and track employee benefits; What you'll do once you're...
  • Specjalista Sekcji Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w Wydziale Nieruchomości i Zakwaterowania Wojsk

    REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY W KRAKOWIE   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    GŁÓWNE ZADANIA ZARZĄDU: kierowanie realizacją inwestycji budowlanych i remontów infrastruktury wojskowej, zabezpieczenie infrastruktury dla wojsk biorących udział w operacjach połączonych na obszarze działania Zarządu, nadzór nad utrzymaniem i eksploatacją obiektów i urządzeń...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
  • Pracownik administracyjny w Dziale Finansowym i Ewidencji Majątku CM

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
  • Purchasing Supervisor / Buyer for automotive and industrial manufacture sector / Private label

    Gavbiz   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    kierownik/koordynator  pełny etat
    3 dni
    As a Purchasing Supervisor your duties will be: Creation and updating of purchase orders. Develop profitable purchasing strategies. Dealing with general queries on product and pricing. Administrative tasks required for the effective operation of the Purchasing Department. Ensuring suppliers deliver...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   20 000 - 23 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...