Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 32032
Warunki pracy
Praca w terenie, zagrożenie korupcjąW przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).
Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.
Czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy nie występują, a uciążliwe są na bieżąco minimalizowane.
Zakres zadań
- Kompletowanie i analizowanie zgromadzonego materiału dowodowego, formułowanie wniosków, badanie zasobów archiwalnych i sądowych, prowadzenie rozpraw administracyjnych w urzędzie lub w terenie przy bezpośrednim udziale stron, świadków i biegłych, sporządzanie projektów pism nienoszących cech rozstrzygnięć i decyzji oraz postanowień w sprawach rewindykacji nieruchomości przejętych w trybie dekretu o reformie rolnej oraz na rzecz ZUS, a także w sprawach wywłaszczeń, odszkodowań i zwrotów nieruchomości wywłaszczonych oraz przejętych na rzecz Skarbu Państwa w związku z akcją przesiedleńczą
- Przygotowywanie projektów: odpowiedzi i decyzji na wnioski o udzielenie informacji publicznej, odpowiedzi na interwencje poselskie, senatorskie oraz skargi, wnioski i petycje
- Przygotowywanie projektów zaświadczeń o: ostateczności decyzji, toku postępowania, stanie prawnym nieruchomości
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej - potwierdzone kopiami świadectw pracy lub innych dokumentów
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustaw związanych z gospodarką nieruchomościami (np. ustawy o gospodarce nieruchomościami), oraz w dziedzinach pokrewnych: prawo geodezyjne (np. ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne), wieczystoksięgowe (np. ustawy o księgach wieczystych i hipotece), a także orzecznictwa organów wyższej instancji i sądów administracyjnych
- znajomość ustawy o służbie cywilnej i struktur administracji publicznej
- umiejętność stosowania prawa w praktyce, analizy przepisów, argumentowania i negocjacji
- umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość pakietu programów MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- odporność na stres
- zdolności interpersonalne, komunikatywność
- zdolność analitycznego myślenia
- kreatywność