Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podkarpackie Rzeszów
Inspektor wojewódzki

Inspektor wojewódzki

Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Rzeszów
praca stacjonarna
2071 dni temu
Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 31872

Warunki pracy

• praca administracyjno–biurowa w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
• wyjazdy w teren w celu przeprowadzania kontroli,
• obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka),
• kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym, na V piętrze Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy do VI piętra. Windy posiadają sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet, zlokalizowanych na każdej kondygnacji, od parteru do VI piętra. Na parkingu przed siedzibą Urzędu znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. W przypadku wykonywania obowiązków służbowych poza siedzibą Urzędu, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.

Zakres zadań

  • prowadzenie postępowań administracyjnych w trybie odwoławczym i w trybach szczególnych niezbędnych do wydania decyzji w sprawach ewidencji gruntów,
  • opracowywanie projektów odpowiedzi na skargi stron na decyzje organu odwoławczego do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego oraz kompletowanie akt w celu przekazania skargi wraz z aktami do sądu,
  • udział w rozprawach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego,
  • analizowanie, sprawdzanie i rozpatrywanie pism i korespondencji z zakresu spraw ewidencji gruntów i budynków,
  • rozpatrywanie skarg i wniosków stron,
  • kontrolowanie działań administracji geodezyjnej i kartograficznej w zakresie prowadzenia ewidencji gruntów i budynków i gleboznawczej klasyfikacji gruntów,

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe geodezyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • doświadczenie zawodowe w obszarze wykonawstwa geodezyjnego lub w służbie geodezyjnej i kartograficznej - powyżej 3 lat,
  • uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: 1-geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne lub 2 – rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych,
  • znajomość ustaw: Prawo Geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, o Kontroli w administracji rządowej, o gospodarce nieruchomościami, o Wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej,
  • znajomość rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO),
  • umiejętność obsługi komputera (MS Word, MS Excel).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe w administracji rządowej lub samorządowej
  • pozostałe zakresy uprawnień w dziedzinie geodezji i kartografii,