Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 45998
Warunki pracy
Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa)lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, zagrożenie korupcją.
W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).
Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.
Zakres zadań
- Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, wnioski i petycje dotyczące działań Wydziału, przyjmowanie do protokołu skarg składanych ustnie przez klientów Urzędu, sporządzanie okresowych analiz z przyjmowania i rozpatrywania interpelacji poselskich i interwencji senatorskich oraz skarg, wniosków i petycji, prowadzenie rejestru interpelacji, skarg, wniosków i petycji, czuwanie nad ich terminowym załatwianiem, opracowywanie analiz stanów faktycznych i prawnych na potrzeby prowadzonych w Wydziale postępowań w ramach skarg, wniosków i petycji
- Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej na wniosek
- Obsługa sekretariatu Wydziału, kompletowanie i przedkładanie dokumentów, korespondencji do podpisu Dyrektora Wydziału i Zastępcy Dyrektora, przekazywanie zadekretowanej korespondencji kierownikom oddziałów oraz prowadzenie w systemie elektronicznym „EZD” ewidencji pism wpływających do Wydziału, a także przekazywanie według właściwości pisma błędnie skierowane do Wydziału - wewnątrz i na zewnątrz Urzędu
- Prowadzenie terminarza spotkań i narad oraz przygotowywanie i obsługa organizacyjno–recepcyjna spotkań z interesantami i gośćmi
- Prowadzenie elektronicznej wydziałowej dokumentacji ewidencjonującej czas pracy Time Expert i absencji pracowników
- Monitorowanie wykorzystania limitów finansowych na obsługę sekretariatu Wydziału, gospodarowanie powierzonym mieniem, m.in. biletami służbowymi komunikacji miejskiej oraz prowadzenie właściwej ewidencji w tym zakresie
- Sporządzanie zbiorczych planów urlopów pracowników Wydziału, przygotowywanie kwartalnych analiz wykorzystania urlopów przez pracowników
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej – potwierdzone kopiami świadectw pracy lub innych dokumentów
- znajomość przepisów: Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o petycjach, ustawy o wykonywaniu mandatu posła i senatora, ustawy o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o finansach publicznych, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o księgach wieczystych i hipotece, ustaw o samorządzie: gminnym, powiatowym i województwa, ustawy o służbie cywilnej, instrukcji kancelaryjnej
- znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji publicznej
- umiejętność stosowania prawa w praktyce, analizy przepisów
- umiejętność argumentowania i negocjacji
- umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość pakietu programów MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- umiejętność analitycznego myślenia i precyzyjnego przekazywania informacji
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, asertywność
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
- odpowiedzialność i dyskrecja