Komenda Miejska Policji w Lublinie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 37982
Warunki pracy
Praca w Komisariacie Policji IV w Lublinie na stanowisku o charakterze kancelaryjno-biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych ( fax, xero itp. ) oraz w magazynie dowodów rzeczowych wymagająca sprawności obu rąk i korzystania z drabiny do wysokości do 1 m. Praca w podstawowym systemie czasu pracy w godz. od 7.30 do 15.30. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Oświetlenie sztuczne i naturalne.Miejsce pracy: I piętro budynku 2-piętrowego z windą.
Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, posiada odpowiednio
dostosowaną toaletę, wejście do budynku oraz możliwość poruszania się po budynku na wózku inwalidzkim. Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.
Nie występują warunki uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne.
Zakres zadań
- Prowadzenie ewidencji dowodów rzeczowych, śladów, rzeczy i ich przechowywanie w magazynie Komisariatu Policji IV w Lublinie, odpowiada za ich wydawanie i w porozumieniu z prowadzącymi sprawy policjantami przekazywanie do innych jednostek Policji, Prokuratury, Sądu – zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Prowadzenie dziennika podawczego, dzienników korespondencyjnych, książki doręczeń, skorowidza imienno-rzeczowego.
- Prowadzenie rejestrów i ewidencji: elektronicznego rejestru czynności dochodzeniowo – śledczych oraz postępowań sprawdzających, list obecności, grafików służbowych, pieczęci, stempli, referentek, kluczy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
- Przyjmowanie przesyłek z punktu wymiany korespondencji, a następnie po ich zaewidencjonowaniu przedkładanie Komendantowi Komisariatu lub jego Zastępcy, a po ich dekretacji przekazywanie za pokwitowaniem wskazanym kierownikom komórek organizacyjnych Komisariatu lub poszczególnym policjantom i pracownikom.
- Przygotowywanie dokumentacji archiwalnej i przekazywanie jej zgodnie z obowiązującymi przepisami do Składnicy Akt KMP w Lublinie.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku kancelaryjno-biurowym
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej i aktów wykonawczych
- Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
- Znajomość Zarządzenia KGP w sprawie niektórych form organizacji i ewidencji czynności dochodzeniowo-śledczych Policji oraz przechowywania przez Policję dowodów rzeczowych uzyskanych w postępowaniu karnym
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczone klauzulą "ściśle tajne" lub poddanie się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne"
- Znajomość pracy kancelaryjno-biurowej
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego i urządzeń biurowych
- Umiejętność pracy w zespole, samodzielność w realizacji zadań, komunikatywność dokładność, dyscyplina pracy, terminowość
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe