Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Wodzisławiu Śląskim
Wodzisław Śląski
praca stacjonarna
1826 dni temu
Komenda Powiatowa Policji w Wodzisławiu Śląskim
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wodzisław Śląski
Ogłoszenie o naborze Nr 46747

Warunki pracy

Praca administracyjno biurowa w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Wymuszona pozycja ciała - siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, kserokopiarkę, niszczarkę, komputer - czas pracy przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Brak czynników szkodliwych na stanowisku.
Budynek komendy trzykondygnacyjny. Przed wejściem do budynku podnośnik /urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych ruchowo, brak wind, węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo tylko na parterze budynku. Stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze.

Zakres zadań

  • przyjmuje, rozdziela korespondencję i przesyłki oraz ewidencjonuje je w dzienniku elektronicznym i podawczym, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów jawnych
  • wysyła korespondencję i przesyłki jawne za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz Zespołu Prezydialnego w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
  • prowadzi pomocnicze ewidencje, rejestry w celu dostarczenia aktualnej informacji oraz wsparcia bieżącej pracy Naczelnika Wydziału
  • archiwizuje dokumenty wytworzone przez pracowników wydziału i przekazuje je do składnicy akt w celu właściwego ich przechowywania
  • kompletuje i przedkłada dokumenty i korespondencję do podpisu komendantowi, naczelnikowi i jego zastępcy oraz rozdziela je po dokonaniu dekretacji w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
  • rozlicza policjantów z posiadanych przez nich dokumentów w przypadku rozwiązania stosunku służbowego, przeniesienia lub oddelegowania do słuzby w innej jednostce organizacyjnej

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy administracyjno - biurowej
  • znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w spr. instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w spr. organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z póź. zm.)
  • znajomość zarządzenia Nr 920 Komendanta Głównego Policji z dnia 11.09.2008 r. w spr. metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji (Dz. Urz. KGP Nr 16, poz. 95 z późn. zm.)
  • znajomość obsługi komputera
  • znajomość zasad obiegu dokumentów
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne